carter gescheurd, what to do ? :'(

Advertisement - register to remove this

denk het beste een carterhelftje opscharrelen , zijn er genoeg gebruikt iig , anders nieuw als je dat liever hebt :p

denk dat de scheur te groot is om gelast te worden , maar het blok moet dan wel uit elkaar als je m last anders kunnen er welleens dingen stuk gaan en als je m toch los hebt kun je net zo goed een ander (goed) cartertje er tegenaan gooien ;)
 
mja, garagist zei meer als €300 schade 8P
en euh, ik ken niet veel van lassen/mechaniek dus ik kan em zelf alleszins niet uiteenhalen...
maar euh, hij zei ook dat ik minstes de ene carterhelft helemaal moest vernieuwen, maar waar haal je die ? en hoeveel moet dat kosten dan ?
 
beter koop je gewoon een 2e hands cartertje... :)

aluminium lassen vragen dealers veel geld voor !

2e hands cartertje is beter ...alleen nieuwe lagers + keringen.

die 300 euro schade klopt niet echt


edit: nieuwe carters zijn duur ! kan wel kloppe dus
 
CrIpLeX said:
mja, garagist zei meer als €300 schade 8P
en euh, ik ken niet veel van lassen/mechaniek dus ik kan em zelf alleszins niet uiteenhalen...
maar euh, hij zei ook dat ik minstes de ene carterhelft helemaal moest vernieuwen, maar waar haal je die ? en hoeveel moet dat kosten dan ?
300 euro is HEEL er reeel hoor, zowieso blok eronder vandaan kost bij de dealer al 100 euro

nieuw carter kan je bestellen bij www.easyparts.nl

nieuw rechter carter kost
Case W B. Hngr-pair [f.d.] E 235,89
 
Mja, het probleem is dat ik niet zo makelijk aan €300 kan geraken :(
Heb het wel, maar wil ook nog wat geld overhouden, dus liever iets tweedehands zoeken dan...
PS: Op easyparts.nl vind ik enkel dit: "Carter L + R + Dich €311.75"
 
Back
Top