This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Carson Specter 4x4 buggy (rc auto)

Status
Not open for further replies.

BartB.

Banned
he,

ik heb deze auto een aantal weken geleden nieuw in de winkel gekocht en er daarna maar 2x stevig mee gereden. alleen was het een beetje te inpulsief denk ik want nu heb ik er geen tijd/zin meer voor/in.

dus mag hij bij deze in de verkoop, echter is er wel iets mee aan de hand. de antenne kabel is los geraakt van de ontvanger (prima te solderen), en beide servo's zitten nog niet in de auto. maar zitten er natuurlijk wel gewoon bij. dus dat is een kwestie van een beetje schroeven en knutselen.....

verder zit er gewoon de orginele zender bij ( Acoms AM 40Mhz) waarvan het topje van de antenne eraf is (bolletje), ook zitten er 12 2400mAH batterijen bij en 1,5 liter brandstof, gloeiplug, een extra vulfles en bougie.

kortom in feite gewoon de complete set ready to race, alleen moet je de antenne draad of opnieuw vast solderen of gewoon een compleet nieuwe ontvanger kopen. en moeten de servo's gemonteerd worden.

in totaal heb ik hier 5 weken terug iets meer dan 400 euro voor betaald, nu snap ik ook wel dat het niet nieuw meer is en er wel even werk aan zit. dus kom met een rieel bod mocht je interesse hebben.

Mvg Bart Brinkman

Status
Not open for further replies.