Carnaval

Bij ons hebben ze t gewoon voor mekaar gekregen dat dj luna (sensation) komt draaien op de wagen tijdens de optocht in ons kleine boeren gat ;-)
 
Heb er weer zin in. Zaterdag begint het hier met een mega vet feest. Ik ben er vanaf smorgens 8.00. Dat wordt dus de hele dag door. En dan nog de 3 andere dagen, die worden ook vet. Dit jaar hebben we een witte overal aan met het met mooie teken van enzyme achter op (<-------check avatar). Ik moet de voorlant nog afmaken, beetje laat 8P. Veel plezier iedereen die aan carnaval (op zijn Limburgs Vastelaovend genoemd) doet.
 
Ben eigenlijk altijd wezen boarden rond deze tijd, maar ik denk dat het wel vet wordt.
Alleen heb ik een hekel aan die nederlandse carnavalnummers "al die handjes de lucht in" :r :r :r
Maar ja, je moet het zelf leuk maken, ons dorp heet "Krutjesgat" en de plaatselijke band "de Bloaskoaken" ;)
Ik ga in een mega fout oldschool-style trainingspak, goude ketting en pilotenbril 8) met 3 andere dus dat is wel vet.
 
Ik ga zaterdag&zondag naar Breda, bij gebrek aan leipe kleding ga ik maar gewoon in mn wakeboardoutfit:
bolleboarder.jpg


Lekker koud :)
 
Welke dagen zijn carnaval in Fiod=>Blitz
za-zo-ma& di.
Of moet je ook al vrijdag verkleed komen?

Kga als pizzabezorger
Kan me witte tuinpak nergens meer vinden :S

me supervet outfit, nu nog ergens een pet zien te regelen.
Pizza%20Company.JPG

8)
 
Last edited:
Originally posted by aprilia-sr-2004
En daar ga ik waarschijnlijk ook heen als k vervoer heb :p ff lekker dronke worde mag wel weer eens na 3 maanden ofzo

mocht je me spotten, tik dan maar ff op mijn rug ;) :p
 
hmm ben wakker, was gezellig gister, maar veeeels te druk.

Goed vond ik dat er veeeeel politie was. Waren ook enkele vechtpartijen, maar politie zat er zo tussen :)

post vanavond wel wat foto's
 
Vette wagen gebouwd! Dat kanon maakt het af, dat is echt vet. In welk dorp lopen jullie mee, jullie komen ook uit Limburg of niet?
 
Godver, bijna alles al geregeld om carnaval te vieren in Tilburg, moet ik opeens het hele weekend werken omdat 1 collega op Bonaire zit en de andere op zn kamer in Maastricht blijft. Ben ik weer de sjaak om te werken :|
Dan misschien maar maandag ofzo, of nog proberen wat te regelen voor 's Heerenhoek.
 
Ik doe nie echt aan carnaval.....ga morgen wel stappe....en ga in t rose zwart :D

zwarte laarzen....rose zwarte slobsokken erover...zwarte panty's.......zwart rose rokje....zwart shirtje.....rose oorbellen....rose armband....rose sjaal als ketting......en om t helemaal compleet te maken een rose tasje :D
 
Back
Top