This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

carburateur

oké isgoed en dan op de andere vacuüm aansluiting een dopje?
De slang kan maar op 1 vacuumaansluiting natuurlijk,
ik dacht uit je vorige posts dat er geen vacuumaansluiting op de carb zat maar die zit er dan blijkbaar wel als je het al aangesloten hebt.
Dan in ieder geval die af doppen bij het spruitstuk want dit zuigt valse lucht aan.
 
doet nog steeds helemaal niks. zet hem maar gwn op mp heb alles al geprobeerd. ik ga een nieuw project zoeken die al loopt. alsnog bedankt voor het mee denken/tips!
 
Waarschijnlijk zit je hier niet op te wachten maar je leert er juist het meeste van wanneer het niet direct lukt. Neem je tijd en verdiep je nog wat meer in de techniek (forum lezen / youtube / google..). Gaat je lukken!
 
Waarschijnlijk zit je hier niet op te wachten maar je leert er juist het meeste van wanneer het niet direct lukt. Neem je tijd en verdiep je nog wat meer in de techniek (forum lezen / youtube / google..). Gaat je lukken!
ben al lang bezig. maar toen ik alles gefixt had gwn hoe het hoort te werken. bleef hij nog steeds niet lang lopen. daarna hier gevraagd. maar ik ga een andere scooter kopen wil deze weg hebben. ik ga een lopende scooter kopen die ook nog tijd nodig heeft.
 
Mijn Advies: ga over op Piaggio ... : Peugeot is een Money pitt , ben er zelf ook mee op mijn bek gevallen .
 
Mijn Advies: ga over op Piaggio ... : Peugeot is een Money pitt , ben er zelf ook mee op mijn bek gevallen .
ja dat heb ik ook veel gehoord. zat ik ook aan te denken. maar zijn vaak wel duurder. weet een van jullie misschien een model wat goedkoper is dan zip etc.