Carburateur

Hallo,
Ik heb nu een tijdje geleden mijn carb schoongemaakt. We spreken over een dellorto 12mm van yamaha aerox. Na het terug monteren wilde hij eerst niet meer starten na 1 week starte hij opeens. Nu heb 1 week terug de prop verwijderd uit mijn uitlaat en de begrenzer in mijn luchtfilter voor het geluid.
Ik ben van sproeier maat 76 naar 90 gegaan. Nu reed hij nog steeds alsof ik een te kleine sproeier had maar we hebben het wel over 14 maten groter. Hij trok super hard op maar bij topsnelheid maakte hij een bluh geluid en helemaal terug naar 40 en trok ie weer opnieuw goed en dan weer bluh. Nu sinds eergisteren is het nog erger geworden en wil hij soms helemaal niet meer rijden dan rij tie als ie koud is nog redelijk en dan zodra hii warm bluht tie weer dan opeens stotteren dan trekt keihard naar 70 en bluht tie weer en dan ergens bij 40 geeft tek een beetje gas maar bluht te gelijk weer en als ik dan ff stil sta en weg rijd valt hij uit. Wie helpt me want ik weet geen raad meer met deze k*t carburateur
 
Advertisement - register to remove this

14 maten grotere sproeier kan nooit goed zijn. Denk eerder dat hij verzuipt. Waarom heb je zoveel maten groter gepakt?
 
Back
Top