This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Carburateur Speedfight 2

Dan zul je er ook een ander spruitstuk bij moeten kopen. Een peugeot spuitstuk is sowiezo meuk.
 
ik heb nog wel een spruikstuk liggen, volgens mij van doppler. Maar maakt dat met dat rubber nog iets uit ?
 
Nope, wel je luchtfilter moet je dan aanpassen op de carburateur. Andere oplossing is een Arreche 17,5 of 19mm voor peugeot. Deze past gewoon op je stnd spruitstuk en geloof ook luchtfilter...
 
Ja ik heb een arreche 17,5 in de kast voor peugeot maar die past niet bij de gasschuif en gasnaald ofzo :S?
 
die arreche 17,5 heeft geen rubber; daar kan gwn een pakking tussen maar het probleem daar is dat de gasschuif/gasnaald niet passen op de carburateur.

/ edit.. Dit laat ik ook doen door de fietsenmaker , dat is dan zijn probleem dat hij dat in orde krijgt
 
Last edited:

arreche 17,5 is een bagger carburateur!!! alleen maar problemen en niet af te stellen!!! koop gewoon een dellorto met doppler spruitstuk!!!
 
Ik hou het de komende tijd ff op 12mm, kan na de tunebeurt van mijn airsal T-6 wel 19mm op , duurt nog wel enige tijd
 
Wat dacht je van eerst mijn probleem op te lossen van het andere topic...
( Trekveren Delta Clutch)