S Stan Boschman New Member Monday at 20:15 #1 Beste, Ik wou mijn carburateur schoonmaken. Dus ik hem eraf halen. Draai ik hem om, zie ik deze schroeven (zie foto). Iemand enig idee hoe ik ze losmaak?
Beste, Ik wou mijn carburateur schoonmaken. Dus ik hem eraf halen. Draai ik hem om, zie ik deze schroeven (zie foto). Iemand enig idee hoe ik ze losmaak?
W WEBRacing Well-Known Member Monday at 20:19 #2 Met een dremel of zaagje een slot in zagen, en los schroeven met een platte schroevendraaier.
S Stan Boschman New Member Monday at 20:29 #3 WEBRacing said: Met een dremel of zaagje een slot in zagen, en los schroeven met een platte schroevendraaier. Click to expand... Heb helaas geen dremel. Kan het met een zaagje proberen. Denk je niet dat ik dan het vlotterbakje zelf inzaag?
WEBRacing said: Met een dremel of zaagje een slot in zagen, en los schroeven met een platte schroevendraaier. Click to expand... Heb helaas geen dremel. Kan het met een zaagje proberen. Denk je niet dat ik dan het vlotterbakje zelf inzaag?
W WEBRacing Well-Known Member Monday at 20:50 #4 Ja, dan zal je een beetje in het vlotterbakje zagen, maakt niet zo gek veel uit. Maar probeer het natuurlijk zo ondiep mogelijk te houden. Je zou ze ook uit kunnen boren natuurlijk.
Ja, dan zal je een beetje in het vlotterbakje zagen, maakt niet zo gek veel uit. Maar probeer het natuurlijk zo ondiep mogelijk te houden. Je zou ze ook uit kunnen boren natuurlijk.