Carburateur poorten

jelgon

Member
Ik heb een dellorto phbn 17,5 op mn booster gezet, ik mix zelf mn olie dus moet ik de olie inlaatpoort zien vacuum te maken ik heb foto van alle poorten welke moet ik met wat best aansluiten voor de beste vacuum etc
Elke hulp welking alv bedankt
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    166.7 KB · Views: 18
  • image.jpg
    image.jpg
    181 KB · Views: 20
Advertisement - register to remove this

De nippel waar normaal olie ingaat afsluiten met een dopje oid. Voor de rest niks als je met mengsmering gaat rijden.
 
De nippel waar normaal olie ingaat afsluiten met een dopje oid. Voor de rest niks als je met mengsmering gaat rijden.
Maar er zijn zo erg veel poorten is net nieuwe brommer dus ken de carbu niet, wat dient voor wat precies? En mogelijk olie met vacuum verbinden voor goede vacuum?
 
De nippel waar normaal olie ingaat afsluiten met een dopje oid. Voor de rest niks als je met mengsmering gaat rijden.
Is dit voldoende? En voor wat dienen die 2 poorten?? Vgm op foto 2 de zwart omcirckelde poorten zijn vacuum en benzine inlaat klopt??
 

Attachments

  • 6DB8CB51-A7ED-453C-8A13-BC769A02368B.jpeg
    6DB8CB51-A7ED-453C-8A13-BC769A02368B.jpeg
    72.6 KB · Views: 17
  • 85AD1FAF-B423-44B2-8150-596A5A2F374C.jpeg
    85AD1FAF-B423-44B2-8150-596A5A2F374C.jpeg
    80.2 KB · Views: 16
Foto 1.

De rode om cirkelde.. Die kopere / messing kleinere nippel is voor olie. dat grijze ding is volgens mij voor een overflow of ontluchting

Foto 2. De bovenste is voor benzineslang, de onderste bij het spruitstuk is voor vacuum.
 
Foto 1.

De rode om cirkelde.. Die kopere / messing kleinere nippel is voor olie. dat grijze ding is volgens mij voor een overflow of ontluchting

Foto 2. De bovenste is voor benzineslang, de onderste bij het spruitstuk is voor vacuum.
Maar ik heb nu die 2 dingen verbonden omdat ik dacht dat dat olie was maar welke 2 zijn dat nu dat ik verbonden heb en is dit goed?
 
Foto 1.

De rode om cirkelde.. Die kopere / messing kleinere nippel is voor olie. dat grijze ding is volgens mij voor een overflow of ontluchting

Foto 2. De bovenste is voor benzineslang, de onderste bij het spruitstuk is voor vacuum.
En ook enig idee hoe ik best als ik zelf mix mn dingen verbind voor minste valse lucht enzo
 
Ik dacht dat ik toch een duidelijk antwoord had gegeven.

Van ieder is er maar 1 aansluiting.

Op het grijze ding op foto 1 hoeft opzicht geen slang eraan te zittten.
 
Ik dacht dat ik toch een duidelijk antwoord had gegeven.

Van ieder is er maar 1 aansluiting.

Op het grijze ding op foto 1 hoeft opzicht geen slang eraan te zittten.
Maar voor wat dienen al die ingangen? Het is de eerste keer dat ik deze soort carbus gebruik ik weet dus eigenlijk de olie ingang zijn de vacuum eb benzine maar al de andere
 
lees post 5 maar daar staat alles in. Als je dat niet kan begrijpen moet je dit soort dingen aan een ander overlaten. Zo werkt de wereld helaas kerel.
 
lees post 5 maar daar staat alles in. Als je dat niet kan begrijpen moet je dit soort dingen aan een ander overlaten. Zo werkt de wereld helaas kerel.
Oke ja maar dat snap ik ik vroeg me alleen af die extra 2 die ik nu verbonden heb zou niet weten voor wat die dienen daarmee
 
Back
Top