nee hoor, misschien als je veel mazzel hebt heb je 0,5 pk winst
maar zoals al eerder is gezegt zul je niet 2 pk opeens erbij hebben
Ben benieuwd of er veel verschil in zou zitten, want volgens mij zal het echt veel extra opleveren :W
nee hoor, misschien als je veel mazzel hebt heb je 0,5 pk winst
maar zoals al eerder is gezegt zul je niet 2 pk opeens erbij hebben
Nu is hier de discussie gaande over de carb naar voor of achter , maar met grote carbs moet je flink ophogen wil je hem naar voren hebben.
Dan lijkt mij de carb in originele stand een betere optie.
je heb de verhoging niet , wat je afstand korter houdt en de carb hoek is ook prettiger.
jaja....
Ik reed met een 30mm in originele positie en het enige wat ik nodig had was een top performances spruitstuk. Paste perfect. En mijn 30mm was groter dan een 28mm keihin pwk
Als je de carb naar voren wilt zetten: Bij Minarelli moet je idd een ophoogplaatje onder het membraan gebruiken en dan op het membraan een kleine wig.
waarom het plaatje onder je membraan? veranderd je carterdruk/volume enz toch weer? Niet om bijdehand te doen, pure nieuwsgierigheid
Als je de carb naar voren wilt zetten: Bij Minarelli moet je idd een ophoogplaatje onder het membraan gebruiken en dan op het membraan een kleine wig. Daarop dan een (fatsoenlijk!!!!) spruitstuk. RD350 of MB8 spruitje werkt goed.
Al mijn sprinters hebben de carburateur naar voren. Dat is vooral veel praktischer, en als je het goed doet loopt het op de baan ook beter.
Minder carterdruk
Meer vermogen