Carburateur lekt peugeot fox

Djani010

Member
Ik heb een peugeot fox en heb deze laatst uit elkaar gehaald toen heb ik hem in elkaar gezet en is die heel erg gaan lekken niet zoon klein beetje maar echt stromen. ik zal er een foto bijzetten wasr die lekt. weet iemand misschien wat dit is?

Zoals je op de foto ziet daaruit lekt die. normaal zit er een slangetje op maar die is er even af.
 

Attachments

  • 934847A1-A3F6-4ACC-A1B3-1D40CC1BD924.jpeg
    934847A1-A3F6-4ACC-A1B3-1D40CC1BD924.jpeg
    167.9 KB · Views: 24
Advertisement - register to remove this

ja ik heb hem nu 2 keer uit elkaar gehaald de vlotter beweegt nog wel heel soepel maar hij deed nooit lekken tot gister dat ik hem had schoongemaakt de carb
 
Bedoel je nou dat hij lekt uit dat poortje onder de carb? Of echt tussen de carb en vlotterbak door lekt?

Lekt hij alleen als hij aan staat of lekt hij constant?
 
Het is al opgelost. op een peugeot fox zitten 2 overlopen op een vlotterbak. eentje onderaan die je kan open draaien de andere zit zegmaar tussen de vlotterbak en de carburateur. hier komt benzine uit als je vlotterbak echt heeel vol zit. mijn vlotternaald sluitte niet meer helemaal af dus heb ik mijn vlotter een beetje gebogen. hierna werkte het weer perfect.
 
Het is al opgelost. op een peugeot fox zitten 2 overlopen op een vlotterbak. eentje onderaan die je kan open draaien de andere zit zegmaar tussen de vlotterbak en de carburateur. hier komt benzine uit als je vlotterbak echt heeel vol zit. mijn vlotternaald sluitte niet meer helemaal af dus heb ik mijn vlotter een beetje gebogen. hierna werkte het weer perfect.
Ik heb dit probleem ook wat bedoel je precies met je vlotter buigen?
 
Back
Top