Menu
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
New media
New media comments
New resources
New profile posts
Latest activity
Media
New media
New comments
Search media
Resources
Latest reviews
Search resources
Members
Current visitors
New profile posts
Search profile posts
NSSC
Log in
Register
What's new
Search
Search
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forums
Scooters
Motorisch, tuning en onderdelen
Carburateur lekt als een malle
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Reply to thread
Message
<blockquote data-quote="PeugeotTKR50cc" data-source="post: 3509467" data-attributes="member: 68103"><p>Hallo, </p><p>Ik heb een Peugeot TKR 50 cc uit 2005.</p><p>Uitlaat prop eruit.</p><p>Varioplaat eruit.</p><p>Rollen aangepast.</p><p>Standaard sproeier.</p><p></p><p>Het viel me laatst op dat er uit de overloop van de carburateur iets drupte. Ik ben redelijk nieuw in dit gebied en wist ook niet echt wat de carburateur is. Ik heb dus aan heel wat schroeven gedraaid om de carburateur los te halen. Ook aan de stationaire, luchtstelschroef en gasschuif. Na alles denkend weer goed inelkaar te heb en maakte hij bij het starten super veel toeren. Na wat onderzoek bleek dat door de stationaire schroef te komen. Dit heb ik aangepast. </p><p>Maar nu is het zo dag,</p><p>In stationaire lekt hij eerst niet. Maar na z'n 1 minuut loopt hij op heel hoog op in toeren en gaat het achterwiel draaien. Ook dan gaat het overloopje als een gek druppen. Als ik aan de stationaire schroef draai gebeurt er vrijwel niks. </p><p></p><p>[ATTACH=full]50859[/ATTACH]</p><p>Dit is hoe de gasschuif zit. Volgens mij is dit heel hoog maar lager kan ik hem niet krijgen.</p><p>Hij reageert wel normaal op de gashendel.</p><p></p><p>[ATTACH=full]50863[/ATTACH]</p><p>Dit is mijn vlotternaald. Die viel eruit toen ik de vlotter eraf haalde maar weet ook niet precies welke kant die op moet. Naar mijn denken moet de puntige kant naar onderen.</p><p>Zoals op deze foto.[ATTACH=full]50860[/ATTACH]</p><p>Nu zit hij er zo in. Op internet heb ik nergens echt kunnen vinden hoe hij erin moet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PeugeotTKR50cc, post: 3509467, member: 68103"] Hallo, Ik heb een Peugeot TKR 50 cc uit 2005. Uitlaat prop eruit. Varioplaat eruit. Rollen aangepast. Standaard sproeier. Het viel me laatst op dat er uit de overloop van de carburateur iets drupte. Ik ben redelijk nieuw in dit gebied en wist ook niet echt wat de carburateur is. Ik heb dus aan heel wat schroeven gedraaid om de carburateur los te halen. Ook aan de stationaire, luchtstelschroef en gasschuif. Na alles denkend weer goed inelkaar te heb en maakte hij bij het starten super veel toeren. Na wat onderzoek bleek dat door de stationaire schroef te komen. Dit heb ik aangepast. Maar nu is het zo dag, In stationaire lekt hij eerst niet. Maar na z'n 1 minuut loopt hij op heel hoog op in toeren en gaat het achterwiel draaien. Ook dan gaat het overloopje als een gek druppen. Als ik aan de stationaire schroef draai gebeurt er vrijwel niks. [ATTACH type="full"]50859[/ATTACH] Dit is hoe de gasschuif zit. Volgens mij is dit heel hoog maar lager kan ik hem niet krijgen. Hij reageert wel normaal op de gashendel. [ATTACH type="full"]50863[/ATTACH] Dit is mijn vlotternaald. Die viel eruit toen ik de vlotter eraf haalde maar weet ook niet precies welke kant die op moet. Naar mijn denken moet de puntige kant naar onderen. Zoals op deze foto.[ATTACH type="full"]50860[/ATTACH] Nu zit hij er zo in. Op internet heb ik nergens echt kunnen vinden hoe hij erin moet. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Forums
Scooters
Motorisch, tuning en onderdelen
Carburateur lekt als een malle
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…
Top