PeugeotTKR50cc
New Member
Hallo,
Ik heb een Peugeot TKR 50 cc uit 2005.
Uitlaat prop eruit.
Varioplaat eruit.
Rollen aangepast.
Standaard sproeier.
Het viel me laatst op dat er uit de overloop van de carburateur iets drupte. Ik ben redelijk nieuw in dit gebied en wist ook niet echt wat de carburateur is. Ik heb dus aan heel wat schroeven gedraaid om de carburateur los te halen. Ook aan de stationaire, luchtstelschroef en gasschuif. Na alles denkend weer goed inelkaar te heb en maakte hij bij het starten super veel toeren. Na wat onderzoek bleek dat door de stationaire schroef te komen. Dit heb ik aangepast.
Maar nu is het zo dag,
In stationaire lekt hij eerst niet. Maar na z'n 1 minuut loopt hij op heel hoog op in toeren en gaat het achterwiel draaien. Ook dan gaat het overloopje als een gek druppen. Als ik aan de stationaire schroef draai gebeurt er vrijwel niks.
Dit is hoe de gasschuif zit. Volgens mij is dit heel hoog maar lager kan ik hem niet krijgen.
Hij reageert wel normaal op de gashendel.
Dit is mijn vlotternaald. Die viel eruit toen ik de vlotter eraf haalde maar weet ook niet precies welke kant die op moet. Naar mijn denken moet de puntige kant naar onderen.
Zoals op deze foto.
Nu zit hij er zo in. Op internet heb ik nergens echt kunnen vinden hoe hij erin moet.
Ik heb een Peugeot TKR 50 cc uit 2005.
Uitlaat prop eruit.
Varioplaat eruit.
Rollen aangepast.
Standaard sproeier.
Het viel me laatst op dat er uit de overloop van de carburateur iets drupte. Ik ben redelijk nieuw in dit gebied en wist ook niet echt wat de carburateur is. Ik heb dus aan heel wat schroeven gedraaid om de carburateur los te halen. Ook aan de stationaire, luchtstelschroef en gasschuif. Na alles denkend weer goed inelkaar te heb en maakte hij bij het starten super veel toeren. Na wat onderzoek bleek dat door de stationaire schroef te komen. Dit heb ik aangepast.
Maar nu is het zo dag,
In stationaire lekt hij eerst niet. Maar na z'n 1 minuut loopt hij op heel hoog op in toeren en gaat het achterwiel draaien. Ook dan gaat het overloopje als een gek druppen. Als ik aan de stationaire schroef draai gebeurt er vrijwel niks.
Dit is hoe de gasschuif zit. Volgens mij is dit heel hoog maar lager kan ik hem niet krijgen.
Hij reageert wel normaal op de gashendel.
Dit is mijn vlotternaald. Die viel eruit toen ik de vlotter eraf haalde maar weet ook niet precies welke kant die op moet. Naar mijn denken moet de puntige kant naar onderen.
Zoals op deze foto.
Nu zit hij er zo in. Op internet heb ik nergens echt kunnen vinden hoe hij erin moet.