Carburateur hoogtoerige 70cc

Beste mede beuners,
ik ben nu bezig met mn scooter opnieuw opbouwen met een Athena 70cc(vlinderpoort) samen met een yasuni c16 uitlaat. Nu is de vraag: wat zou de beste carb zijn voor deze setup? 19 of 21mm? Vlakschuif of niet? Bij dell’ortho houden of niet? Ik kom er zelf echt niet uit.
Alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Zou een 19mm dellortho black pakken goed zat voor die cilinder en uitlaat
Oke, zal ik in mijn achterhoofd houden. Een vraag alleen, is het mogelijk om een elektrische choke op een kabelchoke carb te plaatsen? Er staat dat er een rechte handchoke op kan worden geplaatst. Ik heb geen kabelchoke en anders is het alleen maar iets extras wat ik nog moet bestellen.
 
Oke, zal ik in mijn achterhoofd houden. Een vraag alleen, is het mogelijk om een elektrische choke op een kabelchoke carb te plaatsen? Er staat dat er een rechte handchoke op kan worden geplaatst. Ik heb geen kabelchoke en anders is het alleen maar iets extras wat ik nog moet bestellen.
Nee dat gaat dus niet ik heb op mijn rox ook geen handchoke maar heb daar een mooie oplossing voor gevonden

namelijk dit: https://www.zandri.nl/handchoke-set...dq_rqf_jkF0370QXhNma2I0AtOW1zc7RoCm0sQAvD_BwE

Werkt prima
 
Back
Top