Carburateur dellorte electrische choke 12mm minarelli

Philippe

New Member
Misschien hele domme vraag maar waar komen de vacuüm slang olie slang en de benzine slang te zitten bij deze carburateur ben aan het proberen deze aan te sluiten maar wil niet echt vlotten. In de bijlage zit de carburateur wat eronder moet.

Bedankt alvast

Mvg Philippe
 

Attachments

  • carburateur_model_dellorto_electrische_choke_12mm_minarelli_horizontaal_verticaal.jpg
    carburateur_model_dellorto_electrische_choke_12mm_minarelli_horizontaal_verticaal.jpg
    28.6 KB · Views: 16
Advertisement - register to remove this

Goeie uitleg arkAC.
thumbs-up-192.jpg
 
1. Vacuum
2. Olie


View attachment 59045

Brandstofaansluiting zit aan de kant van luchtinlaat/filter:
View attachment 59046
Heb ook een carbu dellorto 17,5 ik mix olie zelf dus ik moet de olie poort vacuum zien te maken,
Zwart omcirkeld is vacuum en benzine, de ene slang was zo door een maat erop vgm maar voor wat dienen die poorten met de slang erover? En wat moet ik met de olie nippel doen voor deze vacuum te maken?
 

Attachments

  • 04177C42-29C4-4F24-8521-557DE0EB98F3.jpeg
    04177C42-29C4-4F24-8521-557DE0EB98F3.jpeg
    80.2 KB · Views: 16
  • 1088BF0D-98C9-428A-960A-141BA17E9D36.jpeg
    1088BF0D-98C9-428A-960A-141BA17E9D36.jpeg
    68.5 KB · Views: 10
Heb ook een carbu dellorto 17,5 ik mix olie zelf dus ik moet de olie poort vacuum zien te maken,
Zwart omcirkeld is vacuum en benzine, de ene slang was zo door een maat erop vgm maar voor wat dienen die poorten met de slang erover? En wat moet ik met de olie nippel doen voor deze vacuum te maken?
waarom zou je de olie toe voer vacuum willen maken als ik vragen mag?

ik mix zelf ook en hebben deze gewoon afgedicht. en zo ver ik weet doet iedereen dit gewoon
 
waarom zou je de olie toe voer vacuum willen maken als ik vragen mag?

ik mix zelf ook en hebben deze gewoon afgedicht. en zo ver ik weet doet iedereen dit gewoon
Ja precies afdichten, maar hoe doe je dit best dan met buisje gewoon verbinden of? En op de foto welke heb ik nu verbonden eigenlijk weet niet voor wat ze allemaal dienen, die kleine vgm olie, grootte benzine, die op t spruitstuk vacuum maar wat is de rest)
 
Ja precies afdichten, maar hoe doe je dit best dan met buisje gewoon verbinden of? En op de foto welke heb ik nu verbonden eigenlijk weet niet voor wat ze allemaal dienen, die kleine vgm olie, grootte benzine, die op t spruitstuk vacuum maar wat is de rest)
afdichten is het besten als je er een dopjes of iets overheen doet, wel strak natuurlijk en anders gewoon een slangetje met een dikke schroef erin.

wat de rest is weet ik eigenlijk ook niet zo 123 en ga niet zomaar dingen roepen natuurlijk. bij mij dellorto 17,5 zitten die namelijk niet. ik heb alleen olie vacuum en benzine.
 
afdichten is het besten als je er een dopjes of iets overheen doet, wel strak natuurlijk en anders gewoon een slangetje met een dikke schroef erin.

wat de rest is weet ik eigenlijk ook niet zo 123 en ga niet zomaar dingen roepen natuurlijk. bij mij dellorto 17,5 zitten die namelijk niet. ik heb alleen olie vacuum en benzine.
Oke bedankt, heeft u een dellorto phbn of welke precies en is dit n kabelchoke of automatische?
 
Back
Top