Carburateur 17.5mm Dellorto Phva

phantommhrteam

-=fnp=- member
oke, ik een 17,5mm gekocht vandaag. sluit ik hem aan ( IN EERSTE INSTANTIE ZONDER OLIE POMP-SLANG) begint hij meteen als een gek te lekker!!! nu heb ik het id dat ik de twee aansluitingen aan de zeikant moet doorverbinden naar elkaar, in verband met het vacuim.( AC CIL dus geen aansluitingen op mijn cilinder) maar weet dat dus niet zeker, anders heb ik geen id hoe ik het kan oplossen.

en dan nog iets !! waarom past mijn choke niet meer? er staat overal dat ik die gewoon kan overzetten??? maar het past dus echt niet he?

kan iemand me helpen, zoals je ziet heb ik er niet genoeg verstand van.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

hij lekt meteen als je hem erop zet, en ik heb hem op de goede aansluiting dat weet ik zeker. want die ander komt uit net voor mijn spruitstuk na de gasschuif.en daar hoord de olie tog naar binnen gezogen te worden geloof ik. maar kan het niet zijn wat ik zij, dat ik die twee aansluitingen gewoon moet doorlussen met elkaar?? dat hij dan wel vacuim trekt?
 
nee, ik heb het al. ik ben echt dom ! de vlotterbak kleek niet super strak dicht te zitten. hin zat gewoon goed vast. maar net niet strak genoeg. niet op geled dacht dat ie goed zat!!

tog bedankt voor de reactie's

heeft trouwens iemand al een ID over die choke??? kan het zijn dat op de phantom's uit 97 geen dellorto carb zit???

want de auto choke past dus niet!!!
 
Back
Top