carburateur 17.5 vertical vivacity

Moo020

New Member
Ik heb zelf een vivacity 2 takt, allen wil ik nog een 17,5 carburateur er bij halen! Allen ik weet niet welke Carburateur op de Original membraam past! heeft iemand tips of weet iemand een carb die op de Original membraam past? het is een Verticale blok! 70cc! Als je tips hebt hoor ik het graag! En als je een tip hebt met carb heb er als je blieft er een linkje van de carb bij:)
 
Advertisement - register to remove this

Amal past er standaard erop.. Maar dat zijn kut carburateurs omdat ze met 5 maten sproeiers werken, dus lastig af te stellen.

PHBG pas er ook op.. Heb je alleen een malossi verloopje voor nodig.. Effectief heeft het weinig zin om het originele spruitstuk gebruiken.
Want dat ding is een begrenzer aan zich.

Alternatieve spruitstukken zijn een oplossing.. Je kan er ook eentje van een 100cc model erop zetten (past gewoon)

Daarnaast zijn er andere merken die zoiets in het assortiment hebben zoals stage 6 big valve, BGM spruitstuk.. en nog meer.

En je luchtfilter box is ook een begrenzer.. Bij een groter carb zal die deze box bijna vacuum trekken omdat er per keer niet meer lucht als standaard door kan.

Gaten erin boren heeft ook geen zin.. Dat gaat die veel meer herrie maken.. En is je carb helemaal niet meer goed af te stellen.

Dat luchtfilter box is echt berekend op het standaard ding.
 
Liever niets, want het is compleet de moeite niet waard.

Het geld wat je erin steekt komt er niet uit als extra prestatie / goed rijdend krijgen.

Wil je toch tunen, zou ik persoonlijk voor een andere scooter gaan.
 
Back
Top