Carbu Groot Genoeg?

Crack52

Area 51 Owner
Zal een 12.5 Dellorto Carbu Genoeg zijn op deze setup?

Malossi Ø47mm P.10 70cc
Hebo V-Snaar
Hebo Membraan
Hebo Racing Krukas
Uitlaat Gianelli Shot
Polini 3G Koppeling




 
Advertisement - register to remove this

Je kunt er wel mee rijden, maar je kunt beter bijvoorbeeld een 17,5mm Dell'ortho kopen denk ik. Ik zou de v-snaar gewoon standaard laten (als die nog goed is natuurlijk), en in plaats van de koppeling een andere vario kopen misschien.
 
Mwah, je kan de 12mm laten zitten, daar loopt het ook prima mee.
Is wel wat lastiger af te stellen als een 17.5...

Persoonlijk zou ik ook een 17.5 mm erbij kopen, dat is wel zo prettig.

Als je variateur standaard is, is een leuke variateur in combinatie met een torque driver erg leuk voor jou setup. (kan ook alleen de vario natuurlijk)
Standaard Mina variateurs zijn niet echt al te best.
 
Mwa een 12mm stelt net zo makkelijk af als een 17,5mm hoor. Het zijn in principe exact dezelfde carburateurs, enkel de doorlaat is groter.

Eens met tinus wat betreft variateur, torque driver is vrij prijzig en niet verplicht, maar het zal wel een stuk mooier lopen.
 
Ja ik vind alleen persoonijk een 17.5 wat makkelijker stellen, en hij heeft natuurlijk een wat grotere doorlaat dus zul je dat ook wel merken in je gas reactie, en dus acceleratie.
Waarschijnlijk gaat hij ook iets harder ervan lopen, niet veel, maar alle kleine beetjes helpen.
 
Mwa een 12mm stelt net zo makkelijk af als een 17,5mm hoor. Het zijn in principe exact dezelfde carburateurs, enkel de doorlaat is groter.

Eens met tinus wat betreft variateur, torque driver is vrij prijzig en niet verplicht, maar het zal wel een stuk mooier lopen.

dat is dus totaal niet zo , de gehele setting is al anders..

en afhankelijk van welk type 17,5 je neemt kan het ook erg verschillen..

een 17,5mm kun je net zo makkelijk afstellen als een 12mm en andersom..
 
Back
Top