Carbonized Sprint Sr SBO 2009

13" is idd een stuk mooier.
Maar ik denk als dalijk het 10" wielentje een stuk naar voren staat dat het wel een mooier gezicht is. Ook zou ik de achterkant laten zakken, maar voor de rest een erg cool ding :W
 
Ziet er al goed uit :)
Zou je binnekuip gewoon nieuw hale is een stuk netter dan gespoten kappen :) en daar kome ook weer zo snel krassen in :p
 
nette sr!

alleen jammer van je voorwiel idd. maja

ik zie dat jij het achterste stuk van je frame er af heb gehaald, hoe zit dat nu dan ivm je achterkap?
 
nette sr!

alleen jammer van je voorwiel idd. maja

ik zie dat jij het achterste stuk van je frame er af heb gehaald, hoe zit dat nu dan ivm je achterkap?

Buddy ken je gewoon op tapeindes knallen achter;)

Ontopic:

Zieke SR man,
voorwieltje is niet echt mijn ding, maar ieder ze smaak:W
 
Jammer van het voorwiel idd, lijkt nu net alsof je tegen een muur aan bent gereden ofzo 8P Ik zou trouwens het stuur wat rechter zetten, dit ziet er niet uit :X Verder is het wel mooi apparaat hoor 8)
 
voorwiel komt omdat ik hem nu anders niet aan de grond hou met de orginele vertanding:p, binnekort komt er een 13/44 op en dan zien we wel weer,
heb vanavond gebankt en kwam binnen met 21.2 pk met een dip ,toen beetje zwaarder in rollen en 20.2 pk ongeveer en strakke lijn:)(krijg deze week nog de grafieken)
dan zien we alles precies,had wel een zeer strakke lijn. dus dat zit wel goed,
 
grafiek even gepost!

marcspeednn3.jpg
 
Last edited:
ik heb een vraag die je ongetwijfeld al vele malen vaker heb gehad:
Wat heb jij betaald voor dat verchromen van je velgen en waar heb je het laten doen?

Mvg Danny.
 
ik heb een vraag die je ongetwijfeld al vele malen vaker heb gehad:
Wat heb jij betaald voor dat verchromen van je velgen en waar heb je het laten doen?

Mvg Danny.

Misschien moet je hier maar eens door lezen....

Zij zeggen dat omdat het hun teveel werk is met die scherpen hoeken, wat je kunt vragen, is dat als jij zelf de scherpe hoeken doet schuren tot +- 1500 ongeveer en dan beetje polijsten dat het goed glad is of ze het dan wel doen, ik heb het laten doen viavia toen een advertentie op scooter-freaks, maar duurde een half jaar met veel gezeik omze terug te krijgen dus.
volgende keer laat ik m'n spullen toch fijn bij de fabriek verchromen;)
dus kan je er verder niet mee helpen

Voor de rest heel erg vette scooter ! Echt netjes gedaan....wat die 10inch velg betreft, ales het beter rijdt en je hierdoor beter in de competitie ligt zou ik daarmee rijden ( anderzijds wat het remmen etc betreft moet het ook veilig blijven )

Maar custom gericht is die sr velg veel mooier :)

Veel succes nog !
Greetz FeleMele :7
 
UPDATE!!!!!
klein verslagje van mijn eerste seizoen sprinten:

Ik heb maar 4 sprints kunnen meedoen omdat mijn vader een ongeluk heeft gehad toen der tijd en ik dus geen vervoer had. heb meppel1,go fast days,nijmegen,en eindhoven meegedaan, maar ik vond het verder wel een leuk jaar en heb veel dingen geleerd!
mijn snelste tijd was een 7,44 met reactie tijd erbij, met een gewicht van 75 kilo + 60 van mijzelf, en maar 21 pk
nette prestatie al zeg ik het zelf;)
maar ik wil meer natuurlijk en dan ga je al snel denken aan gewichtsbesparing, plus dat ik nog een andere vertanding moet aanschaffen en de cilinder moet laten bewerken
ben mij op dit moment met bezig aan het houden met carbon kappen te maken kijken hoe mij dat afgaat en hoeveel kilo's ik er mee bespaar vooral op men achterkap die tegen de 4 kilo aan zit ongeveer:p
dus komende tijd veel updates van carbonnen onderdelen,

hier alvast wat foto's :D en nog wat van de sprints

88707001hd8.jpg


forum1tm9.jpg


forumha6.jpg


Het beunhok:p

dsci0107rz9.jpg


Orginele kap,Mal,Eindresultaat:)

dsci0123zt2.jpg


Lamineren carbonmat

dsci0118wm6.jpg


Zonder blanke lak

dsci0130xc0.jpg


met blanke lak

dsci0131qj3.jpg


Ben met deze kap van 180 gram naar een kleine 40 gram gegaan;) nette winst dus!!

ga me nu bezig houden met het beenschild werk een beetje van makkelijk naar moeilijk ivm met de moeilijke vormen en hoeken enzo
zodat ik eerst wat meer ervaring kan opdoen, anders verpest ik misschien meteen men voorkap ofso

over een paar dagen nieuwe update
 
Back
Top