Carbonized Sprint Sr SBO 2009

Deze kap zit rond de 480 gram, omdat hij uit meerder lagen bestaat. Moet wel wat wind kunnen vangen namelijk

Het is ook best een grote kap he, mijne is 300 gram maar die is wel wat kleiner, vind dat je het best netjes doet, mijn complimenten!
 
Heel erg gaaf.
'jammer' dat je niet de nieuwere knipperlichten heb gebruikt voor je mal.
Die hoekige vormen staan net wat moderner.
Voor de rest echt erg tof.

Gaat hier dan nog blanke lak overheen oid?
 
Jongens bedankt voor de leuke reacties;)!
Ik werk ook zonder vacuüm en oven, dus dan ziet dit er idd goed uit ja.
Hoe grotere ronde vormen hoe makkelijkeder de kap te maken,
vandaar dat ik de knipperlichten enzo heb weggelaten:p

Morgen middag de kap lichtjes opschuren en dan blanke lak erover.

De afwerking van de hele kappenset begin ik over 4 weken aan , heb nu nog 4 drukke weken met school dus heb niet veel tijd.

Gr's
 
zonder vacuüm kun je in principe netter werken ;) vacuüm is vooral voor gewichtsbesparing en een betere kwaliteit laminaat in de zin van sterkte ;) Vacuüm wil nogal pinholes trekken en de vezels verschuiven. Maar ga zo door! ben benieuwd wat het wordt met de blanke lak :)
 
ziet er echt goed uit en lekker licht, kan je niet eens een x een kapje van carbon maken voor mij?
Pm me daar maar ff over.
 
Vanmiddag even aan de sr gewerkt, voorkap degelijk gemonteerd.
En al een beetje blanke lak er snel opgespoten:p
Hoef morgen alleen nog de voorkap helemaal in blanke lak te zetten
en dan de kappen monteren en vrijdag avond nog even knalle.
EN dan Sluiskill:D

dsci0042.jpg


Die 2 schroefjes in het midden van de kap, worden vervangen door 2 dezelfde zwarte platkopschroeven, Ziet toch net wat beter uit:p

Mzzls
 
Ik zal nog eens wat laten horen van me:)

Ben in 2009 plots gestopt met SBO rijden en scooter hobby omdat ik er niet meer zoveel aan vond, en om dan steeds toch een aantal km's te rijden voor een paar keer een sprintje trekken zat er niet meer in.

Ik heb de SR toen bijna helemaal zoals hij het laatst in 2009 in elkaar stond laten staan en af en toe eens een stukje gereden.
Ik heb deze week van een vriend een goedkope straataerox kunnen overnemen en ben nu weer druk bezig om wat op te zetten.

Met de nadruk op opzetten, ik weet uberhaupt niet of ik weer sbo ga rijden maar ik wil gewoon een leuke aerox bouwen waar ik ook mee op straat kan knallen af en toe. Als ik SBO zou gaan rijden gaat het de 70B klasse worden omdat ik dan mijn aerox redelijk orgineel kan laten op het motorblok na en toch voorin zou moeten kunnen meerijden.

Grs Marco
 
Back
Top