Carbonized Sprint Sr SBO 2009

Pff wat een discussie altijd om het tijdssysteem. Ik kan begrijpen dat het soms frusterend kan zijn als het niet werkt. Maar blijf er niet zo over door zeuren, die mensen wat het organiseren doen het voor ons !

Ik zou trouwens wel een bank frame regelen, als je zo toch een nachtje moet banken krijg je toch rug klachten :p Veel succes nog met de kappen. Heb het op zandvoort gezien, zag er niet slecht uit. Het miste alleen op sommige plekken wat afwerking.
 
No hard feelings, maar het begint nu wel erg op te vallen dat elke keer als er een gesprek/discussie is over de SBO dat jij om de hoek komt kijken met een (redelijk negatief getinte) mening. En jij en ik weten wel waar dat mee te maken heeft.

Overigens zijn SBO rijders geen klanten maar deelnemers van een stichting. Een stichting die zijn best doet om deze hobby een warm hart bij te dragen tegen kostprijs.

Ik zal er over zwijgen hoor :henko:.
Even wel 1 laatste ding: dat gezeik was er al voor die diskwalificatie en die staat er dan ook volledig los van! Of je dat nou wil geloven of niet.

Ontopic:
Hoe staat het met de voorkap?
 
Bank je nou serieus zonder oorkappen ? En remmen met de achterrem van de scooter zelf :p Ik zou idd een bankframe regelen ofiets, want dit lijkt me niet echt super. Op hoeveel vermogen zat die?

Gr
 
Bank je nou serieus zonder oorkappen ? En remmen met de achterrem van de scooter zelf :p Ik zou idd een bankframe regelen ofiets, want dit lijkt me niet echt super. Op hoeveel vermogen zat die?

Gr


Naar mijn idee word gewoon de rem van de bank gebruikt, tenminste, dat wat ik zo kan zien.

Zonder oorkappen is wel slecht ja.
 
Wel een vet ding met die Carbon kappen, hoop dat je die plekjes er nog uit krijgt.

Hoeveel Pk zit die nu? En dat instorten met in 1 keer volgas heb je dat nog steeds of is dat al gefixed. Heb der zelf namelijk ook vaak last van.
 
Zo hele topic weer half vol over de sbo maargoed maakt niks:p
Bedankt allemaal voor de leuke reacties:)

KEES:Ik had ivm tijdsgebrek alles snelsnel voor zandvoort gemaakt, en nu voor sluiskill zal hij er nog niet veel beter op zijn waarschijnlijk. Zit net met het rijbewijs en laatste jaar van school en wil wel slagen. Half juni kan ik er weer flink aan gaan werken zodat die toch helemaal afkomt. De voorkap wil ik wel van carbon fixen voor sluiskill nog, en die moet tevens ook versterkt worden en het beenschild ook , Kees weet jij daar nog een goed weefsel voor? Dat biax zij je laatst toch. Waar kan je dat krijgen? PM maar even anders:)

Wat betreft speed en gein was inderdaad 1 grote ongeorganiseerde zooi daar. Misschien voor volgend jaar. Als ze toch weer naar een evenement willen , maak er dan een demo sprint van? Is misschien een idee:p zal dan misschien ook wel een stuk minder druk zijn wat betreft het aantal deelnemers.

SPASTA:Ik vind dat je gelijk hebt wat betreft het tijdsysteem, zal zeker wel gevoelig zijn voor vocht enz… maar met die techniek van vandaag allemaal zal er zeker wel een oplossing zijn. Maar dat zal ook wel niet goedkoop zijn denk ik. Sluiskill ben ik gewoon aanwezig;)

THIJS:Ja goed je hebt inderdaad gelijk. Maar het probleem was dat de radiateur onder mijn achterkap zit. Met de kap erop zou de radiateur geen koele lucht krijgen. Op deze manier is het wel te doen voor een uur banken. Ik had ook de radiateur voor even op het stuur kunnen binden of iets dergelijks. Maar het zit nou allemaal goed. Dus fijn laten zitten zo.

VASCO:Ja inderdaad zonder oorkappen:p Voor dat even maakt mij dat niet uit die herrie. Met uitgaan doe je tenslotte ook geen oorkappen op, terwijl je ook de hele avond harde muziek hoort. Maargoed ieder zijn mening:p

Vermogen zit nu op 21 pk SAE met een standaard speed.

STEEF:Is misschien beun, maar zoals ik al zij tegen Thijs heeft dit een reden:p
Dat die hoog staat achter. Heb ik wel eens vaker gehoord maar op de baan kom ik zo makkelijk weg en heb nooit last van wheelspin of iets dergelijks, dus tot nu toe fijn laten zo

SJENGKIE:Het was mijn idee om zo te banken dus geen commentaar op JST. Bank frame komt misschien nog wel. Ik zie wel

MAIKEL BTB: Die plekjes op de achterkap die haal ik er misschien nog wel uit als ik daar zin in heb:p 21 pk nu en dat instorten was omdat de vlotter nog niet vol was:p Had net een sproeier verwisseld.

SCOOTDAVE:Bedankt voor je reactie:)
 
Nou ik weet niet hoelang dat bij jou duurt maar hij draaide al even:p Vrijdag had ik ff snel sproeier gedaan en toen zette ik de benzine kraan aan en hij was echt zo vol:)

Ik denk eerder te arm onderin;)
 
ik vind het knap wat je kunt maken met carbon, maar vind het zadel ontwerp niet mooi staan, gewoon een grote dildo ofzo lijkt het wel
 
Hij bankt bij J.S.T. ( Jeroen zo te zien op het filmpje ) wat verwacht je anders?
Ik was de cameraman:#
Zo banken was omdat ie geen kap bij zich had,en verder over JST.ik wil geen discussie beginnen,maar ieder heeft ze eige mening over jeroen,en verder met banken bij JST is het hetzelfde als je bij xsh op epc bankt,tis gewooon een tovami bank
 
kleine update

misschien dat sommigen het is opgevallen maar op zandvoort die voorkap wat ik had was van 1 laag glasvezel en snelsnel gebeunt omdat ik anders niks had:p Was dan ook alleen voor zandvoort!

Ik heb vandaag de mal van de voorkap gelamineerd, begin ging best wel moeizaam door die scherpe hoeken enzo,
maar heb toch alles netjes aangedrukt gekregen.
Lay up is 2 laags 220 gram carbon weefsel en op sommige zwakke punten 3 lagen.

Morge avond de kap voorzichtig proberen te lossen, want wil er geen beschadigingen aan brengen , of zo min mogelijk in ieder geval;)

foto:
dsci0034o.jpg




mzzls
 
Deze kap zit rond de 480 gram, omdat hij uit meerder lagen bestaat. Moet wel wat wind kunnen vangen namelijk
 
Back
Top