Carbagerun 2011

Inne :W, nog steeds stuk stof van de dogwagons!

Ik hoop dat ik nog steeds mee kan doen. Al zit ik wel met een ontzettende prive situatie waardoor ik wellicht niet kan meedoen. Ik zal de organisatie vragen voor begrip en kijken of ik iemand anders blij kan maken met een inschrijving
 
Och... als jullie het heeeel lief vragen, kunnen wij nog een team optrommelen, maar dat moet ik eerst nog maar es effe goed inventariseren..:)
 
De mondeo heeft al weer bij de garage gestaan :p. Startte ineens niet meer, althans, sloeg niet aan. Dus even laten checken, ontsteking en alles was nog goed, maar de benzinepomp zat vast. Hij heeft hem open en schoon gemaakt en hij doet het nu weer goed. MIsschien toch maar een andere pomp opzetten of meenemen :p

@Sjors: :winner:
 
Ik mis nog iets

spinners0pz.gif
 
Er komen van die spinner wieldoppen op. Die gaan tot 15 inch en dat hebben we gelukkig :p. Ze komen er pas op het eind op want na 2 weken 'spinnen' die plastic dingen niet meer ;).

@Joris: Als het alleen viezigheid was blijft tie het wel doen or ;), misschien extra filtertje ervoor en klaar.
 
Bij die spinner wieldoppen moet je een spaak wat zwaarder maken aan de buitenkant, zodat je spinners juist stil blijven staan als je rijdt :p
 
siroy, de volgende keer kun je ook even proberen om met een hamer aan de onderkant van de tank te slaan dat wil dan ook nog wel eens helpen. maar 1 op reserve meenemen nooit verkeerd
 
Golfje is 4 sale. 550€
Grotere wagon gekocht: Passat 35i

(wel zonder deze velgjes)
dus als een CarbageRun team nog wat zoekt...

Olie en oliefilter vervangen, nwe luchtfilter ed.
Alleen voor de veiligheid distributieriem vervangen.

APK tot maart 2012 :)
 
siroy, de volgende keer kun je ook even proberen om met een hamer aan de onderkant van de tank te slaan dat wil dan ook nog wel eens helpen. maar 1 op reserve meenemen nooit verkeerd

Dat hebben we gister gedaan idd, want hij weigerde alweer.. Hebben ook direct een reserve opgehaald op de sloop.
 
Golfje is 4 sale. 550€
Grotere wagon gekocht: Passat 35i

(wel zonder deze velgjes)
dus als een CarbageRun team nog wat zoekt...

Olie en oliefilter vervangen, nwe luchtfilter ed.
Alleen voor de veiligheid distributieriem vervangen.

APK tot maart 2012 :)
Die van Jurjen? (Bordeaux rode)
 
Hoe meer ruimte hoe beter Inne!

Wij zijn inmiddels bezig met het monnikenwerk. De blanke lak met de flakes zit erop, nu zijn we de striping aan het maken met ongeveer 12.000 steentjes :p

stukje gedaan:
11h6ioo.jpg


gaan nog wel een paar uurtjes in zitten :D
 
Back
Top