melf #50 said:dan moet ie waarschijnlijk afgesteld worden weer , als de rollen slijten slijt de rest ook (snaar , drukveer etc.) , dan veranderd meestal het gewicht van de rollen wat je nodig bent. waarschijnlijk ben je gewoon iets lichter nodig. standaar zit er 6,8 of 6,5 in , soms 5,5 , ligt aan de uitvoering die je hebt.
maar zet er gewoon eens een halve of een hele gram lichter in en kijk wat er gebeurt.,
Oeps sorry. Nee geen andere drukveer. Maar ik had niets veranderd aan mn afstelling, en opeens ging mijn scooter traag. Met een drukveer kan ik toch niet opeens weer sneller gaan? Misschien moet er wel een iets sterkere in... Maar ik vroeg me dus ook af of het de carb zou kunnen zijn? Of krijg je dan andere problemen als die vies is?melf #50 said:heb je er wel een andere drukveer in gezet?
vertel btw in vervolg dan ook alles ff
j-zay said:hoi ik zag tog deze topic geen over caberateur gedoe dus laat me ff snel vragen ik heb al gezocht in search ma heb niets kunnen vindne over dat
mijn vraag was waarom lekt mijn caberateur van alle kanten ik had die 4 schroefjes door gedraaid d8 mis ligt het aan dat ik heb 4 nieuwe in gezet
maar hij lekt nog steeds het gaat om een 824mm dus 24mm caberateur van het merk arreche aub zou iemand me daarbij kunnen helpen want ik kan niets in search vinden er over
j-zay said:hoi ik zag tog deze topic ging over caberateur gedoe ,dus laat me ff snel vragen. ik heb gezocht in search, ma heb niets kunnen vindne over dat.
mijn vraag was waarom lekt mijn caberateur van alle kanten:ik had die 4 schroefjes door gedraaid d8 mis ligt het aan dat ik heb 4 nieuwe in gezet.
maar hij lekt nog steeds het gaat om een 824mm dus 24mm caberateur van het merk arreche aub zou iemand me daarbij kunnen helpen want ik kan niets in search vinden er over.
XTI said:Ow ik hoor van iemand dat het ook aan mn uitlaat kan liggen, dat hij verstopt zit. Hoe raden jullie aan dat schoon te maken?
j-zay said:hoi ik zag tog deze topic ging over caberateur gedoe ,dus laat me ff snel vragen. ik heb gezocht in search, ma heb niets kunnen vindne over dat.
mijn vraag was waarom lekt mijn caberateur van alle kanten:ik had die 4 schroefjes door gedraaid d8 mis ligt het aan dat ik heb 4 nieuwe in gezet.
maar hij lekt nog steeds het gaat om een 824mm dus 24mm caberateur van het merk arreche aub zou iemand me daarbij kunnen helpen want ik kan niets in search vinden er over.