Carb spuwt mengsel met powerfilter

DennisDv

Well-Known Member
Hallo ik zal mijn best doen om mijn probleem zo goed mogelijk uit te leggen.

Ik heb dus zo een powerfilter van power one zo een gaas met een kapje over.

Nu zit ik al een tijdje met het probleem dat na een paar weken mijn powerfilter geen lucht / te weinig lucht door laat, niet door vuil of water..

Maar door olie want als ik er mijn kelk er af haal, zie ik telkens als ik gas geef olie uit mijn carbu vliegen wat in mijn powerfilter blijft hangen

Met als gevolg dat mijn aerox eerst trager begint op te trekken, in het begin even prutelt of zelfs niet meer vooruit gaat dus dan haal ik mijn powerfilter er af en rijd hij weer perfect

Maar het probleem is als ik mijn powerfilter uit wil blazen met luchtdruk komt er geen olie uit, wat vroeger wel het geval was

dus kan iemand een oplossing geven aub? Eventueel een andere powerfilter waabij ik dit niet zou hebben of hoe ik deze powerfilter zou kunnen goed krijgen?

Alvast bedankt! :W

Kom niet af met std luchtfilter want dat wil ik niet
 
Advertisement - register to remove this

waarom gebruik je een 'power'filter?

wat jij uit je carb zit komen is normaal.. soort van gas/nevel wat eruit komt..
en je luchtfilter zal echt niet minder lucht doorlaten want het wordt er doorheen gezogen.

ligt het niet gewoon aan je afstelling
 
gewoon goed afstellen , en af en toe dus je filter schoonmaken en af en toe gewoon een nieuwe erop zetten...

maargoed , beter je std filter erop als dat mogelijk is , is ie meteen een stuk betrouwbaarder..
 
Back
Top