carb. runner

Geniuz

KnoWLedGe
heey mensen,
wat voor carb ligt er eigenlijk onder een runner?
handchoke? autochoke? vacuumaansluiting? olieaansluiting? ik zie dat allemaal staan maar ik snap daar eigenlijk helemaal geen reet van....Ik wil een DR 70cc gaan halen (getuned) en een 19mm carb, maar wat moet die 19mm dan hebben??? ik heb een runner SP DD uit 2000/2001:? 8p en wat gaat die dan kosten??
 
Advertisement - register to remove this

ja al gedaan :) thnx.....maar van die slangetjes snap ik niks, ik laat alles erin bouwen. maar bij runner is dus altijd autochoke met vacuum en olie aansluiting, dan weet ik welke ik moet kopen
 
aight, heb ik al gekeken, maar ik laat het toch door een meer ervaren iemand doen...maar thnx voor je belangstelling..oh ja nog wel ff en vraagje, die letters die erachter staan PHVA of zoiets en nog iets, maakt da wat uit?
 
Originally posted by Geniuz
aight, heb ik al gekeken, maar ik laat het toch door een meer ervaren iemand doen...maar thnx voor je belangstelling..oh ja nog wel ff en vraagje, die letters die erachter staan PHVA of zoiets en nog iets, maakt da wat uit?

Over die letters is ergens al een topic :) maar volgens mij weten we hier niet echt wat het allemaal betekend :p
 
Op een Runner zit altijd een automatische choke, op de nieuwere runners, ook die jij hebt, zit geen vacuum aansluiting op de carb.
Op oude runners zat wel een vacuum aansluiting op de carb.
Ook zit er natuurlijk een olie aansluiting op je carb.

Greetz
 
yoo mensen ik heb nog ff een belangrijke vraag (voor mij)....
hoe vaak moet ik tanken als ik een getunede DR70cc heb en een 19mm carb...(ik ga dan alleen naar school en af en toe savonds rijden) en als ik een 17.5 neem???
 
Back
Top