Carb problemen Speedfight 2

AeroXJunkii

Drunk with a gun
Hey mensen

Ik ben al een aantal dagen bezig mijn speedfight te laten lopen alleen er zijn een paar problemen. De bougie is nat van benzine, alleen als ik de benzine slang eraf haal komt er niets uit, zuig ik eraan komt er 1/2 druppels uit. Ook na 23343 keer kicken en ik haal mijn vlotter leeg komen er maar 2 druppels uit. Het zelfde bij de olie, daar zie je ook geen beweging in komen in de slang.

De bout van mijn carb ( die je vastdraaid aan je spruitstuk ) is een beetje dol dus sluit niet 100 % af.

Mijn vraag dus zuigt hij geen vacuum omdat hij miss niet goed is afgesloten ? of krijgt hij valse lucht waardoor hij niet start ?

Ook als ik gas geeft wanneer ik de gaschuif en shit heb gemonteerd gaat de gasschuif scheef , wanneer ik het een beetje losmaak ( de moer ) dan gaat hij goed.


Plz help me zo snel mogenlijk word er schijt ziek van haha

Greeeets
 
Advertisement - register to remove this

het eerste wat je moet doen is zorgen dat de carburateur goed is , zonodig een goed exemplaar zonder gebreken kopen.

maar zorg eers even dat het draad van de carburateur goed is , anders zuigt ie valse lucht , luchtstelschroef op 1,5 max , standaard filter gebruiken en de juiste sproeiers , naald in het midden , wat voor setup?
 
Back
Top