VaugHan
Slidert
Hallo,
ik zal beginnen met mijn setup(vertikaal blok):
Stage 6 racing
Yasuni R black
17.5mm dellorto
dopler asje
power 1 vario
power 1 koppeling
Een tijd geleden heb ik mijn krukass vervangen en een stage 6 racing gemonteerd aangezien mijn Dr 70 vast liep.
Toen ik mijn scooter wilden starten ging dat prima maar er kwam een ontiegelijke irritante piep ergens vandaan, uiteindelijk kwam ik er achter dat het probleem me carburateur is.
zodra ik mijn carb er af haal en hem gewoon kick is er geen piep.
Als ik mijn carb er op zet en ik geef geen gas en ik kick geeft hij die piep, en zodra hij stationair draaid blijft hij heel hard piepen.
Maar zodra ik gas geef ook bij het kicken en dan ook echt maar een heeeel klein beetje gas gaat die piep weg.
Dus: zodra mijn gasschuif omhoog gaat is het weg maar als hij naar beneden staat piept hij ontzettend hard.
ik heb mijn gasschuif al een aantal keer bekeken of er bramen aan zaten oid maar dat is niet zo.
ik heb echt geen flauw idee wat het kan zijn!
wie helpt me!
als het verhaal niet duidelijk genoeg is kan ik er nog een filmpje bij maken.
Mvg Paul
ik zal beginnen met mijn setup(vertikaal blok):
Stage 6 racing
Yasuni R black
17.5mm dellorto
dopler asje
power 1 vario
power 1 koppeling
Een tijd geleden heb ik mijn krukass vervangen en een stage 6 racing gemonteerd aangezien mijn Dr 70 vast liep.
Toen ik mijn scooter wilden starten ging dat prima maar er kwam een ontiegelijke irritante piep ergens vandaan, uiteindelijk kwam ik er achter dat het probleem me carburateur is.
zodra ik mijn carb er af haal en hem gewoon kick is er geen piep.
Als ik mijn carb er op zet en ik geef geen gas en ik kick geeft hij die piep, en zodra hij stationair draaid blijft hij heel hard piepen.
Maar zodra ik gas geef ook bij het kicken en dan ook echt maar een heeeel klein beetje gas gaat die piep weg.
Dus: zodra mijn gasschuif omhoog gaat is het weg maar als hij naar beneden staat piept hij ontzettend hard.
ik heb mijn gasschuif al een aantal keer bekeken of er bramen aan zaten oid maar dat is niet zo.
ik heb echt geen flauw idee wat het kan zijn!
wie helpt me!
als het verhaal niet duidelijk genoeg is kan ik er nog een filmpje bij maken.
Mvg Paul
Last edited: