Carb krijgt geen benzine

Stijn P

Well-Known Member
Hey,
Ik heb de afgelopen dagen een TP as, TP roze top en een 17.5mm carb geinstalleerd, maar nu krijgt mijn carb geen benzine.

Allle draden en kabeltjes zijn aangesloten, gasschuif doet het etc. etc. Ik heb ookal het slangetje met water doorspoten, dus daar zit niks in, ook is het filter achtige ding bij je benzine tank met water doorspoten, maar hij doet het nog steeds niet.

Weet iemand wat ik hieraan kan/moet doen?

Mvg,
Stijn

P.S. Ja ik heb de search gebruikt

EDIT


Hij doet het nu, maar als ik gas geef dan maakt hij alleen maar heel veel toeren, maar hij gaat niet vooruit. We hebben al aan die stationairsschroeven etc. gedraaid.
Waar kan dit aan liggen?

EDIT 2

Om dit topic maar eens te kicken:

Heb gister nieuwe pakking binnen gekregen. Erop gezet uiteraard, maar als ik hem nu probeer te kicken dan vonkt me bougie niet. Ook is hij best nat als ik hem eruit haal (KVS?).
Nu heb ik via de search gevonden dat ik misschien een massa draad moet aanleggen van me frame naar me blok, maar hoe doe ik dit?.
Weten jullie verder nog oorzaken of wat het kan zijn?
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Om dit topic maar eens te kicken:

Heb gister nieuwe pakking binnen gekregen. Erop gezet uiteraard, maar als ik hem nu probeer te kicken dan vonkt me bougie niet. Ook is hij best nat als ik hem eruit haal (KVS?).
Nu heb ik via de search gevonden dat ik misschien een massa draad moet aanleggen van me frame naar me blok, maar hoe doe ik dit?.
Weten jullie verder nog oorzaken of wat het kan zijn?
 
Stijn P said:
Om dit topic maar eens te kicken:

Heb gister nieuwe pakking binnen gekregen. Erop gezet uiteraard, maar als ik hem nu probeer te kicken dan vonkt me bougie niet. Ook is hij best nat als ik hem eruit haal (KVS?).
Nu heb ik via de search gevonden dat ik misschien een massa draad moet aanleggen van me frame naar me blok, maar hoe doe ik dit?.
Weten jullie verder nog oorzaken of wat het kan zijn?

massadraadje is gewoon bij bijvoorbeeld de ophanging van je uitlaat, een ijzerdraadje trekken naar een stukje kaalgeschuurt frame:) that's it
 
ah ok.
Heb het niet gedaan maar hij doet het wel nu :p geen idee hoe het komt, ineens vonkt hij weer super etc.

Vanavond ff uitlaat erop zetten en hopen dat hij dan wel vooruit komt...
 
Back
Top