Carb krijgt geen benzine

jeffdechef

Well-Known Member
Ik heb n probleem met n peugeot zenith. Hij kan normala gesproken zo'n 50 km/h hij is laatst n keer tijdens t rijden steeds langzamer gegaan tot ie uiteindlijk uitviel. Nu als je m al gestart krijgt?!? rijdt ie met moeite 25 en gaat ie steeds langzamer tot ie na n halfe kilomter uitvalt. Ik heb van alles nagekekn. Geen warmloper/vastloper, carburateur ziet er goed uit, maar toen ik t bezineslangetje van m'n carburateur eraf haalde kwam er geen benzine uit. Als je aan de vacuumslang zuigt komt er wel benzine uit de benzineslang. Weet iemand wat het probleem kan zijn en of dit normaal is, groete sjef
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb door n beetje searchen wel wat info gevonden, en volgens mij is het gewoon normaal dat er geen benzine uit je slang komt totdat je aan de vacuumslang zuigt, maar ik wil het even weten. Of iemand nog suggesties heeft
 
jeffdechef said:
Ik heb door n beetje searchen wel wat info gevonden, en volgens mij is het gewoon normaal dat er geen benzine uit je slang komt totdat je aan de vacuumslang zuigt, maar ik wil het even weten. Of iemand nog suggesties heeft
Idd dat is juist goed:) Anders zou je benzine door blijven stromen waarneer de motor uit is.
 
Back
Top