Carb krijgt geen benzine/zuigt geen vacuüm

IvoG77

New Member
Hallo allemaal

Ik heb een nieuwe carb(12mm) en cilinder (50cc) gemonteerd maar als ik kick/estart komt er geen benzine in me carb. Vlotterbakje is leeg, als ik aan me vacuüm slang zuig komt er benzine uit me benzine slang. Maar als ik alleen me benzine slang loshaal en ga kicken/estart dan komt er geen benzine uit. Weet iemand waar dit aan ligt/ hoe k dit kan repareren?

Bedankt alvast
 
Advertisement - register to remove this

Als je in de zoek functie : geen vacuum intypt , krijg je een hele lijst met jou probleem .Met gegeven oplossingen
Ja heb ik al gekeken hoor aleen al die topics gaan over geen vacuüm door slijtage van onderdelen, maar nu door het monteren van deze 2 onderdelen heb ik opeens geen vacuüm meer wat ik hiervoor wel had. Mischien dat ik dus iets fout gedaan heb in montage maar heb alles al nagelopen maar kan niks vinden.
 
Je zuigt dus ergens valse lucht waarschijnlijk , is het een tweetakt? Kik eens naar je inlaat pakkingen , eventueel bij tweetakt je membraam , en je krukas keerringen. als hij hier ergens valse lucht zuigt heb je niet genoeg voor je kraan te openen . Wat was de reden dat je de cil en carb hebt vernieuwd ? Had je deze problemen hiervoor ook al , en is dat de reden
 
Je zuigt dus ergens valse lucht waarschijnlijk , is het een tweetakt? Kik eens naar je inlaat pakkingen , eventueel bij tweetakt je membraam , en je krukas keerringen. als hij hier ergens valse lucht zuigt heb je niet genoeg voor je kraan te openen . Wat was de reden dat je de cil en carb hebt vernieuwd ? Had je deze problemen hiervoor ook al , en is dat de reden
Ja is een 2t, Had hiervoor geen problemen hiermee, zat eerst een 70cc en 17,5 op die het prima deden, maar om hem terug te voeren nu 50cc. Zat Mischien te denken dat me uitlaat niet helemaal mooi afsluit op me cilinder want er zit een kiertje tussen het metalen plaatje en de cilinder omdat die een beetje krom is (buis zit er wel gwn goed in).
 
Als je uitlaat aan de flens niet dicht zou zijn , zou dat herrie veroorzaken , volgens mij zou dat geen invloed hebben op je vacuum.
Heb je hem al eens geprobeerd met remmen reiniger te starten , of door je vlotterbakje vol te laten lopen door zelf te zuigen aan de benz slang en dan te starten.
 
Als je uitlaat aan de flens niet dicht zou zijn , zou dat herrie veroorzaken , volgens mij zou dat geen invloed hebben op je vacuum.
Heb je hem al eens geprobeerd met remmen reiniger te starten , of door je vlotterbakje vol te laten lopen door zelf te zuigen aan de benz slang en dan te starten.
Heb wat benzine in me bougie gat gedaan en dan loopt ie voor iets van 2 sec, me vlotterbakje vullen door te zuigen zal ik eens gaan proberen
 
Het was blijkbaar dus het membraan, heb die even vervangen, had daarna wat moeite met starten maar nu loopt die weer top. Gewoon toeval dus dat het tegelijk kapot ging met me cilinder vervangen, of hij was al kapot zou ook kunnen.
 
Back
Top