Carb gaat niet open

joopaerox

Member
Hallo ik heb een klein vraagje de gashendel van mijn aerox krijgt m’n Carb niet volledig open terwijl de gaskachel perfect is en volledig klopt dus hij is niet te kort of te lang
Ik kan met m’n hand de gaschuif wel helemaal bovenin krijgen

Hoe kan ik dit veranderen want het is toch aardig wat vermogen wat k niet gebruik hierdoor?
Mvg

Advertisement - register to remove this

loshalen bij gashendel en met de hand gaskabel aantrekken totdat gaschuif niet verder omhoog komt. komt de gas schuif niet verder omhoog dan eerst, dan zal dat wss wel zo horen. komt die wel hoger dan ligt dit aan de kabel of gashendel die niet ver genoeg open wilt

Wat voor een carburateur gebruik je? Normaal gesproken, wanneer de kabel dus goed op lengte is, is de slag van je gashandel lang genoeg om de gasschuif helemaal te openen.

Als je nou met je gashandel vol gas geeft, dan gaat je schuif dus niet helemaal open.

Als je nou de stel schroefjes om je gaskabel te stellen op je handel en je carb verder uitdraait. Gaat je gasschuif bij volgas dan verder omhoog?

Zo ja dan heb je een handel met een grotere slag nodig.

Als je nou met je gashandel vol gas geeft, dan gaat je schuif dus niet helemaal open.

Als je nou de stel schroefjes om je gaskabel te stellen op je handel en je carb verder uitdraait. Gaat je gasschuif bij volgas dan verder omhoog?

Zo ja dan heb je een handel met een grotere slag nodig.
Ja wel iets maar niet veel
Post automatically merged:

Wat voor een carburateur gebruik je? Normaal gesproken, wanneer de kabel dus goed op lengte is, is de slag van je gashandel lang genoeg om de gasschuif helemaal te openen.
Keihin 24

Ja klopt, het is ook niet de oplossing maar je weet nu wel waar je probleem zit, of je huidige gasschuif modificeren of gashandel met langere slag aanschaffen.

Back