Carb en luchtfilter

Advertisement - register to remove this

Orgineel laten, hoezo zou je dit willen aanpassen?
Voor 50cc is het beste orgineel en met een 4T ga je echt geen verschil merken als je een andere (sport) luchtfilter element er op zet.
Sommige lopen er zelfs slechter op omdat ze te veel lucht binnen krijgen.
 
Pak een schuifmaat.
Meet je aansluiting
Gooi die wiskunde in Google
Koop zo'n kutfilter voor een koffiemolen en dan zeuren dat ie traag is.
Hij rijd 60 zo traag is ie niet
Post automatically merged:

Orgineel laten, hoezo zou je dit willen aanpassen?
Voor 50cc is het beste orgineel en met een 4T ga je echt geen verschil merken als je een andere (sport) luchtfilter element er op zet.
Sommige lopen er zelfs slechter op omdat ze te veel lucht binnen krijgen.
Maar ik heb dus al aangepaste carb. Zit ook al een andere sproeier in
 
bij een 50cc 4t kan je gaan doen met de carb en luchtfilter wat je wilt. Maar uiteindelijk schiet je verbruik alleen maar omhoog voor een vermogenwinst die niet merkbaar en waarschijnlijk ook niet, of nauwelijks, meetbaar is
 
bij een 50cc 4t kan je gaan doen met de carb en luchtfilter wat je wilt. Maar uiteindelijk schiet je verbruik alleen maar omhoog voor een vermogenwinst die niet merkbaar en waarschijnlijk ook niet, of nauwelijks, meetbaar is
Iemand raadde mij aan om een Stage6 luchtfilter te plaatsen. Ondanks de vermogenswinst, wat zijn de aanpassingen die ik wel zal merken?
 
Back
Top