Hierbij bied ik mijn camera en lenzen aan, ik ga overstappen op fullframe en daarvoor heb ik een goed basisbudget nodig.
Het gaat om een Canon 350D van 2 jaar oud. Camera komt in de doos, met alle handleiding, en alle accessoires die er bij aankoop ook bijzitten. Enige minpunt is dat de inwendige flits soms niet automatisch wil openen. Uiteraard met de hand wel te openen. Ikzelf had hier geen problemen mee aangezien ik de inwendige flits nooit gebruik. Camera ziet er verder als nieuw uit, geen krasjes op het scherm etc... Een wilde gok is dat de camera 20 000 clicks heeft.
Perfect beginnerstoestel!
Ook bied ik nog 2 lenzen aan, een sigma 24-70 F2,8 (2 jaar oud) en een Falcon 8mm F3,5 (4 maanden oud, amper gebruikt). Beiden lenzen zijn in topstaat en werken zoals het moet. De Falcon is wel een manueel focus lens, dus GEEN autofocus. Met live-view valt er uiteraard perfect te focussen.
Alles is apart te koop
Prijzen:
Canon 350D 150 euro
Sigma 24 - 70 300 euro
Falcon 8mm 240 euro
De actuele prijzen zijn hier te vinden, zoals u ziet zit ik telkens iets eronder:
http://www.poepping.de/fotoversicherung/Poppings_Fotografenversicherung/Gebrauchtpreisliste.html
(canon 50mm F1,8 is niet te koop)
foto's: