camouflage RAL 6031 ervaringen?

dinntje

Well-Known Member
Beste leden,

Heeft iemand ervaring met de camouflage spuitbussen van Motip?
Heb een testspuit gedaan met RAL6031, vond het structuur wat korrelig. Als je me je handen over het verf gaat, voelt het alsof de kappen zijn gespoten en vervolgens een handje heel fijn zand overheen is gegooid.

Iemand ervaring met RAL6031? Hoort dit structuur in het verf te zitten?
 
Advertisement - register to remove this

Lijkt me eerder dat de boel niet goed geschuurd is of niet gedroogd in voldoende schone omgeving.
 
Ik heb het wel eens gebruikt voor wat meubilair te sprayen bij de paintball-club (van een vriendengroep) en vond de structuur ook wel een beetje ruw eerlijk gezegd. Nu maakte dat voor de meubels niet zoveel uit maar op de kappen van de scooter wil je dit uiteraard niet!

Gewoon goed op temperatuur en goed geschud maar toch lichtelijk ruw toen het eenmaal op het materiaal zat?
Heb het naderhand overgelakt met blanke parketlak, wat gelijk bescherming biedt tegen wat geweld van buitenaf...
Hier heb je uiteraard niets aan v.w.b. je scootie, maar blanke lak van Motip is dan wel weer een uitkomst denk ik.

Wellicht is dit ook de oplossing voor je test subject en e.v.t. de kunststof kappen voor je scoot !?
 
Last edited:
Back
Top