Cam gejat iemand tips?

Zo'n bordje ophangen heeft geen enkel nut. Als je het aan wilt vechten en de rechter beslist dat je bezittingen in de klas toch wel veilig moeten zijn (toezicht van een leraar als het goed is) dan kunnen er nog wel 1000 bordjes hangen, boeit niet.
Net zoals dat de bordjes in BETAALDE garderobes bij discotheken en restaurants niet rechtsgeldig zijn, omdat je toch wel moet verwachten een veilige dienst aan te schaffen.
 
Ik ben bang voor je dat je dat ding gewoon kwijt bent, je kan er wel stoer heen stappen maar die lui zullen toch alles ontkennen en je hebt geen enkel bewijs..
In ieder geval succes, ik denk trouwens dat je eerste plannetje met een onbekende vriend het beste zal werken..
 
Originally posted by jb power
welke turk was da niels?

Ahmed gamalahjieas ( of zoiets )

Originally posted by Arnie
Kan het niet via de verzekering gaan?
Want je bent toch verzekerd voor dit soort dingen op school?

Is mijn pa al mee bezig.
Moet aangifte doen bij cops en school maar ik zeg dat ze het het niet openbaar moeten
maken op school want dan neemt niemand da ding natuurlijk ooit nog mee.
 
Originally posted by Arnie
Kan het niet via de verzekering gaan?
Want je bent toch verzekerd voor dit soort dingen op school?
Er is wel eens wat bij ons op school gejat uit de kleedkamers.. school vergoedde het wel.

Bij ons toch niet. In een afgesloten gym omkleedruimte voor 1330 pleuro. Geen verzekering. En een paar dagen erna zullen ze ook nog ff de camera van onze klas meenemen. Zoiets zie je nooit meer terug.

@ Nylez. 1e optie zou ik proberen, gewoon lekker rustig aanpakken. met hun een beetje meepraten.
 
Originally posted by nylez
Ahmed gamalahjieas ( of zoiets )



Is mijn pa al mee bezig.
Moet aangifte doen bij cops en school maar ik zeg dat ze het het niet openbaar moeten
maken op school want dan neemt niemand da ding natuurlijk ooit nog mee.

Bij ons waren er geen duidelijke breeksproren aanwezig.
Maar gelukkig hadden ze niks van mij geript.
 
Sikterlan Ahmed :P

Hmzz, nee, ik zou ook kijken of je erachter kunt komen offie te koop is. Maar om er vrienden bij te betrekken ... weet niet om wat voor mensen t gaat, maar als ze aggressief zijn dan heeft die vriend van je straks problemen als ze hem aanhouden.

Laatst @ mijn werk ook, nachtdienst ploeg met alleen maar buitenlandse arbeiders. Kwam ik er 's morgens was de deur van het hokje in de kantine met een koevoet opengebroken, gejat: 5 euro kleingeld :?

Van binnenuit ... loosheid
 
Zo vandaag aangifte gedaan @ scool en politie doe ik zo
School vond het idee van mij ook wel slim en ze zouden hier een daar ook eens goed opletten voor me.
 
Back
Top