Cam gejat iemand tips?

Nylez

Ziploos
Zo ik moet ff mijn verhaal doen.

Afgelopen woensdag: 11 - 02 - 2004

Had ik mijn digitale camera mee naar school.
Ik zat in de pauze een beetje foto's te laten zien aan vrienden.
Zoals ik eigenlijk altijd doe doe ik dat ding in mijn jas zak.
Ik had 4uur achter elkaar het zelfde vak bp.
Dan mag je van alles doen uit de klas lekker computeren etc.
Dus ik lekker zitten forumen etc en eigenlijk niet meer op mijn cam gelet. Jas hing namelijk om mijn stoel en juffrouw is bijna nooir de klas uit. Maar toen kwam ik er vrijdag achter dat hij @ scool gejat is. Ik dacht eerst ff thuis goed zoeken etc maar niks.
Heb nu dus gemeld aan mijn mentor en zo'n leraar die alles regeld met dingen die worden gejat etc.

Kom vandaag op school:

Zit in de klas en Ahmet ( turk ) uit me klas hangt zijn jas op
Ik kijk op en zie dat hij in iemand zijn jas graait :( en hoor een andere turk of weet ik wat het is zeggen: niet zo opvallend
Ik kon me net inhouden omdat ik dacht dat het slimmer was
ivm met mijn volgende idee:

Nu was dus mijn idee om aan van die '' dealers '' in gejatte spullen te vragen of ze niet een een digi cam kunnen komen.
Is namelijk een grote vriendengroep al die kerels bij mij op school.
Of ik laat een maat ( waarvan hun niet weten dat ik met hem om ga ) om een camera vragen. Het komt erdus opneer dat als hun die mee naar school nemen ik die kerel een klap op zijn bek kan verkopen en mijn cam terug heb en hij van school.

Of heeft iemand aan betere oplossing
 
Advertisement - register to remove this

Tja... tis lastig... zoals in veel gevallen zal je nix opschieten met naar de politie gaan, misschien moet je naar die ene leraar toe gaan die dat allemaal regelt, en vertellen wat je gevoelens zijn. zorg iig dat je er niet alleen voor komt te staan, maar neem paar vrienden mee. En ik denk dat als zo'n vriend van je om zo'n cam vraagt dat ze wel een andere jatten, die gasten zijn nou ook weer niet ZOO dom :p
 
De Peter R. de Vries manier lijkt me een goeie. Door dus een vriend die voor hun onbekend is iets bij ze te laten kopen.

En dan zorgen dat bij de "verkoop" iemand ingrijpt.
 
Originally posted by w-m
Als t niet werkt bluffen en zeggen tegen die knul dat je zag dat ie je cam jatte en oftie em maar gauw terug wil geven.

werkt ook niet..
mijn stuurslothuisje was ook gejat door een turk uit mijn klas (Mehmet) dat hadden 2 vrienden van mij gezien, en ik heb em daar ook op aangesproken, en hij geeft toch niet toe zelfs niet als je bluft, maar dat hadden zijn vrienden ook al tegen mij gezegt..
omdat ze 'de eer van de familie moeten hoog houden en dus geen schuld betuigen..' :|
 
hangen er geen camera's bij jullie op school in de gang die "over de kapstokken waakt" zoja ff vrage of ze het kunnen opvragen.
 
mja kheb et ook eens aan de hand gehad maar dan met een marokaan maar niet zo erg (tis te zeggen) twas een tech deck (miniskatebordje) van de eerste serie niet meer te krijgen marokaan wist dat wel niet maarja hij heeft et geript van mij en het helemaal afgeschuurd

als ik het nu zouw hebben zouw ik er gemakkelijk 200$ voor kunen krijgen maarja tis gewoon erg . . .
 
Originally posted by Aprilia SR 2ooo
En ik denk dat als zo'n vriend van je om zo'n cam vraagt dat ze wel een andere jatten, die gasten zijn nou ook weer niet ZOO dom :p

Er staat toch een vriend waarvan hun niet weten dat het een vriend is

Originally posted by Guy
hangen er geen camera's bij jullie op school in de gang die "over de kapstokken waakt" zoja ff vrage of ze het kunnen opvragen.

jongens jongens er staat toch dat hij in de klas over mijn stoel hing
 
Originally posted by nylez
Er staat toch een vriend waarvan hun niet weten dat het een vriend is



jongens jongens er staat toch dat hij in de klas over mijn stoel hing

ik bedoel dat ze dan alvast die ene gast die het zo opvallend deed kunnen pakken
 
Ik denk dat je als eerste gewoon moet beginnen met datgene wat je als eerste voorstelde. Een vriend er op afsturen en vragen of ze misschien een digicam kunnen regelen. Als zij dan die digicam van jou willen verkopen stap je er gewoon op af met een paar lui :)

Als dat niet lukt ga je gewoon een beetje bluffen dat je de directeur (of leraar die over de gestolen goederen gaat) erbij haalt. Of misschien wel de politie (niet dat die komen ofzo, maar toch.... :|) Meestal werkt dat wel afschrikwekkend.

En als laatste kun je er ook gewoon met een groep op af stappen en ze dan vragen of ze die digicam terug kunnen geven 8P
 
Kan het niet via de verzekering gaan?
Want je bent toch verzekerd voor dit soort dingen op school?
Er is wel eens wat bij ons op school gejat uit de kleedkamers.. school vergoedde het wel.
 
Back
Top