This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Call of Duty - Modern Warfare 2

Status
Not open for further replies.
Dan mis je wel het mooiste van het spel. Multiplayer .

Mja, wel een leuke manier om het spel te testen voordat je hem echt koopt. Zowiezo valt mijn pc al uit als ik firefox 2 keer open heb staan 8P
 
Nja, kan wel, alleen je riskeert dat je gebanned word @ X360 en PC... Word dacht ik wel al volop gespeeld online @ PS3 meen ik. Maar pin me er niet op vast.
 
Hier een stukje van een bericht wat ik net tegen kwam:

Robert Bowling:
"It definitely looks like a full leaderboard / level reset is in order just before the release date to ensure no unfair advantages."

De PlayStation 3- en Xbox 360-eigenaren met Modern Warfare 2 hebben geluk, mocht je de game eerder in bezit krijgen, dan kun je gewoon online met de game. Hou er wel rekening mee dat de statistieken vanaf morgen voor iedereen weer gelijk zullen zijn en je dan pas met de verbeteringen van je personage mag beginnen.
 
Jij bent echt de held van dit forum, eerst je grappige Vette bak post en nu dit al 9||6

Ben benieuwd hoe hoog jou IQ eigenlijk is<]

Eindbaas boven Baas

Mijn IQ is hoog genoeg om geen vrij te nemen voor een SPELLETJE, meerendeel in me lijst is zo rond de 25-30 eigen zaak, huisje boompje beestje die nemen gewoon een weekje vrij voor Call of duty:X
 
Vrij nemen voor een game gaat idd wel erg ver. Maar kan me best voorstellen dat je het eventjes wilt spelen zodra je hem hebt ( dus na de midnight launch )
 
zo net ook even opgehaald, ook meteen maar forza 3 meergenomen. Morgen na t werk maar is kijken wat het is.

Heb al wel de co op en een stukje singel player gespeeld in de winkel zelf.

Vette shit!

ooh ja en night vision al opgehad
 
Nachtkijker is zeker wel vet. Maar om voor dat hele pakket 180 euro te betalen werd mij toch wat te gek. Ik heb gewoon de normale versie gekocht a € 55,-

Forza 3 had ik btw voor € 25,- :W geheel orgineel en nieuw
 
Denk wel dat dit spel veel records gaat breken

Heb al van die gamers gesproken, van die cod 4 generatie (die dus geen cod5 zijn gaan spelen), en die zeggen nu al dat de nieuwe cod niet te vergelijken is met cod4.

Cod5 was dat ook niet, en de nieuwe blijkbaar ook niet.
Al zullen velen hem wel gaan spelen gezien cod4 alweer aan het verouderen is.
 
Status
Not open for further replies.