Call of Duty - Modern Warfare 2

Status
Not open for further replies.
Downloadende voor PC, hopelijk werkt ie, ben benieuwd:W

COD wa snet int nieuws btw, spel zou te realistisch zijn blabla gezeik voor een verbod:+
 
Last edited:
PC game net heel even gespeeld, grafisch imo weinig bijzonder. Lijkt veel op Modern Warfare 1 (en COD 5 natuurlijk). Voor de rest kan ik er weinig van zeggen aangezien ik net 3 minuten in de actie gespeeld heb :D.
 
Last edited:
Nou nou, wat onschuldige burgertjes neermaaien, woohooo!

Games zoals GTA, Soldier of Fortune en Postal kunnen dan wel? Die zijn nog 20x erger vergeleken met MW2. :rolleyes:
 
Klinkt goed... Ik haal hem nu binnen. Ik denk niet dat ik hem origineel koop, misschien wel als die multiplayer heel vet blijkt te zijn.

Ik ga hem wel op mn TV spelen, alleen dan niet met controller maar uiteraard met muis en tobo. :W
 
Ik heb de originele versie uit de winkel, dus ik ga niet downloaden:P

Vind em grafisch op de pc ook niet super sterk ofzo. Had er veel meer van verwacht.
 
Hoe dik spel!
Heb hem ook binnen en toen ik thuis kwam gelijk in de xbox gestopt!

Damn wat een vet spel! En serieus verbeterd tegenover de vorige versies.
En die nachtkijker werk nog serieus ook! Hoe vet ook :P

Nou zal ik er niet snel mee buiten gaan lopen maar het is wel een kick apparaat!

Heb nu al 2 uur MP gespeeld ga dadelijk eens SP proberen :)

Modern Warfare 3 is zo te lezen alleen op de Xbox te krijgen aan het hoesje te zien :P
 
ben net ook ff naar mediamarkt gereden want, wou niet wachten op de download en wou hem zobiezo ook nog origineel hebben

en hij was maar 44,-
echt goedkoop. als ze nu vaker van zulke 'akties' hebben dat de games wat 'betaaldbaarder' zijn dan worden ze ook veel meer verkocht.

wel grappig dat ik eerst met deel 1 bij de kassa stond..
1 of andere figuur had bij het vak van NR 1 waar MW2 instond de eerste games verruild met de oude cod. en de hoesjes lijken gewoon op elkaar :p

kon er wel om lachen

btw me xbox is nog steeds niet gebanned terwijl ik miss wel 100 games heb en meer dan de helft gewoon heb gedownload en niet heb gechecked. maar we zullen zien
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top