bws_racing
Well-Known Member
hmm ok je hebt gelijk, niet aan gedacht dat de plaats waar je lagers zitten ook gaan uitzetten door warmte,
maar lagers hebben toch met temperatuur te maken wat als je met een koude sprintmotor hem volledig gaat opentrekken zal de pret niet lang duren
heb je gelijk in.. maar met c4 is het ook zo.. je hebt meer speling.. als nou eerst je buitenring het snelste warm word.. bv als je hem meteen opentrekt.. krijg je NOG meer speling.. dan loopt ie helemaal in de soep bij zware belasting.. alleen ik zou niet weten wat er het eerste warm word.. en hoeveel het krimp / uitzetting is van gehard staal... het ligt aan veel dingen.. misschien is een c3 lager wel beter omdat je tijdens snelle verwarming meer speling hebt.. dat weet je zo 1 2 3 niet.. dat zou je moete onderzoeken dan bedoel ik of je onder verhitting van 1 kant van je lager je meer of minder speling krijgt..
maja das ook zonde van je tijd want het is toch te verwaarlozen.. zal echt om heeel weinig verschil gaan