C21, DD Speedblok (met as/vertanding), Benelli 491 te koop!

Status
Not open for further replies.

Jules

Banned
hey mensen, tot mijn grote spijt MOET mijn benelli de deur uit :( omdat ik mijn opleiding volgend jaar moet kunnen betalen.. ik heb voor jubbega nog een nieuwe speed gekocht dus ik baal er behoorlijk van, maar het moet echt.....


WAT IK NOG OVER HEB:

Mina Hori DD blok, Getuned (van Leeuwen, ex bartje rox), en gekottered (XSH) voor SPEED . mooi netjes nog (is tijdje terug gestraald).
prijs: BIEDEN!!!!
krukas zit er nog in dus kan ook mét verkocht worden (idem vertanding)

Power one pen 12 krukas(en MHR naaldlager à 10 euro ofzo)MAXIMAAL 50km oud, naaldlager alleen jubbega 1 sprint! (schat hem eerder op 20 ofzo...)
richtprijs: 80 euro of een goed bod

Malossi vertanding met een RF van 10,4 (ideaal voor sprinten)
inclusief vertandingsdeksel met een hoekje eruit maar die kun je nog wel gebruiken zonder dat hij lekt (stukje zit er nog wel bij)(alleen jubbega 1 sprint gedraaid) aangepast op overrange!
richtprijs: 65 euro

Yasuni c21 is nog ZEER mooi, alleen een klein beetje verkleurd en lak van de bocht is eraf gebrand. heeft zeer weinig gelopen! foto's volgen
richtprijs: 250 euro (nieuw 292,95 @ scootparts!)
Foto=FVS3HFFX

Foto=QN4HH8YR

Foto=B8RDMNLI

Foto=8TKSHSIV


HPI 2004 rotor VERKOCHT



de Benelli:
192-1148643955.jpg

deze gaat het om, ding is compleet.. metallic blauwe kappen in redelijke staat
frame netjes hamerite gespoten, verlast subframe, 2 setjes velgen (SD en DD, de sd zijn oranje), nieuwe ML50 banden, TNT stuur met vooruitstaande clamp, Remmen compleet
Blok erop en gaan, als er geen interesse is maak ik hem standaard..
richtprijs: 450 euro of een bod
perfecte basis voor een mooi en origineel project, of eventueel om mee op de weg te gaan rijden want ik heb de kabelboom en het contactslot ook nog

ALLE PRIJZEN ZIJN VRAAGPRIJZEN, HEB JE INTERESSE STUUR EEN PM. AFHAKERS KRIJGEN EEN NEGATIEVE TRADERRATING. ALS JE GEEN GELD HEBT WACHT DAN MET REAGEREN TOT JE HET WEL HEBT
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top