BX Scooter NK 2011

Waarom doet hij min over brommer crossen? Hij zegt juist dat het er uitdagend uit ziet.

Ik denk dat jij je heel ernstig vergist in die 'paar' sprintjes van 150 meter. Kosten van de top5 mensen loopt op tot in de duizenden euro's voor een perfecte machine.
 
Ik vind het juist TOF wesco, verder denk ik toch dat een goede sprintscooter meer kost als zo'n modderschep.

@ topicstarter, fix je foto's aub
 
kees en martyn vergis je echt niet in de zo als jullie het genoemde moddersecheppen
sprinters heb zelf ook gesprint met een am6 blok die goed was voor een 26 pk
ben daar mee gestopt om dat het voor mij te ver rijden is voor elke sprint en het sprinten erg kort is 150 meter 3x perdag en dat hoog uit 5x per jaar

ben nu 3 jaar bezig met crossen en rij elke cross lange duur cross mee
en als er niks kapot gaat toch wel top 3 eindigen

en dan praat je ook over duizenden euro s daar bij vergeet ik dat voor de sprint wereld alen de echt speciale projecten maken veel tot alles zelf maar de meesten kunne het af om gewoon alle onder delen te kopen

voor de brommer cross vooral cross scooters is er haast niks te krijgen en wat er tekoop is is door malossi of polini uit de handel genomen door een te lage afname dus als je wat wil moet je het zelf maken

of je me nu wel of niet gelooft scooter crossen is alles behalve goed koop

maar wel echt super uitdagend :p

en wil echt fotos zien eef dan weet ik waar ik volgend jaar mee te maken krijg
 
Je hebt nu meer dan 10 posts, je zou nu wel fotos moeten kunnen plaatsen dus druk eens op de EDIT (of BEWERK) knop van je eerst post in dit topic wesco :)

Heeft te maken met anti-spam gebeuren..
 
pvl kan er gewoon op, moet je alleen een grondplaat voor mina zoeken.. ook moet je goed opletten dat derbi rotor links draaiend is.. maar zal vast wel een afstelschema te vinden zijn.. hpi etc kan ook gewoon op mina en derbi dus
 
eindelijk een foto kunnen plaatsen..

kheb niks anders gedaan als 2 weken terug dus zal wel zon spam bescherming op zitten voor nieuwe users..

hoop dat jullie het wat vinden

leuk filmpje voor de geintreseerden.. [ame="http://www.youtube.com/watch?v=OzcmPAH5T6A"]YouTube - Brommercross 2010 8uur-1 Lichtenvoorde PART 1[/ame]
 
Last edited:
Kunnen we dit niet bij SBO introduceren, rennen naar de scooters en zo snel mogelijk bij het einde zijn? Zijn we nog sportief bezig ook :W
 
Kunnen we dit niet bij SBO introduceren, rennen naar de scooters en zo snel mogelijk bij het einde zijn? Zijn we nog sportief bezig ook :W
Rennen is eigenlijk alleen bij de meer uurs crossen en niet bij normale wedstrijden waar je 2 manches rijdt.
 
zijn er nog meer snelle uitlaten speciaal voor 50cc?

en probeer gewoon eerst met de c30 en mieschien als ik tijd overheb maak er wel een opmaat uitlaat voor dan kan ik erook voor zorgen dat er genoeg grondspeling ed. is..
 
oke dan bedankt voor de tips;)

zal vanmiddag eens een aantal foto's maken van het blok ed.



bij de sprint word er altijd gereden met een elektrische water pomp tog?
is dat verschil goed te merken ten opzichte van 1 die op de krukas zit?

aangezien in tog maar telkens manches moet rijden van 15min en 2 ronden kan ik er ook wel een elektrische pomp op zetten.
 
Back
Top