BW's

Zillion

Well-Known Member
Ik heb jullie hulp even nodig, maat van me heeft een bw's en die moet even goed afgesteld worden. Het gaat om het ouwe type BW's met leovinci sp3 uitlaat en hebo vario (kwamen we vanochtend achter) we hebben er vanmorgen rolletjes van 5,5 gram in gezet, ze zijn dus veels te zwaar, dat heb ik ook wel door want hij maakt totaal geen toeren, heel vreemd toerenverloop. in het begin weinig (koppeling grijpt te vroeg aan) maar dan opeens heel erg veel toeren en later zakt hij helemaal in. Die overtoeren vind ik heel vreemd. BTW, vanmiddag een malossi RS24 achterveer zien liggen voor 289!!! bij van seggeren.
 
Advertisement - register to remove this

Bij Van Seggeren, ik zat zelf te kijken WTF?? nog een keer kijken, het is een witte veer met paarse ringen zeg maar. Moet ik straks maar eens ophalen d8 ik zo, ga morgen nog een keer vragen of het wel helemaal klopt. Van Seggeren zit trouwens in Kollumerzwaag, de website is www.vanseggeren.nl heb er vanmiddag ook even een tweedehands technigas gekocht 100gld, echt beter met die gasten!

[This message has been edited by Zillion (edited 04 July 2001).]
 
Errmmmmm ik zou eerst maar es goed naar die verpakkin kijken
biggrin.gif


Die veer heb ik ook allang zien liggen bij van seggeren dacht eerst ook dat het een RS24 was .... staat ook op het karton wat om de piepschuim verpakking zit , MAAR als je naar het stickertje kijkt op het piepschuim dan staat er heel klein RS3 .....

En als je er verstand van hebt zie je gelijk wel dat et een RS3 is omdat de spiraal veel dichter opelkaar zit als een RS24
 
Wat een Bastards! ik zag hem zo liggen, verpakking van een Rs24 dus dan denk je ook dat er een Rs24 ligt, heb er verder niet echt naar gekeken, nam aan dat het een RS24 was.
 
Back
Top