bws/ voorvork nitro

Geofn#60

#2 NK PITBIKE 2008
Betreft een spirit van 2004 ( nieuw model )

Nitro voorvork gekocht, geen idee welk bouwjaar.
Voorvork past niet op bw's frame,
voorvork van bw verbreed niet
voorvork van nitro verbreed wel, heel lichtjes maar net genoeg op er niet op te passen?

oplossingen??? afdraaien op de bank of gelijk een voorvork kopen op easyparts die wel past op een bw van 2004 ?
iemand raad :!

groet
 
Advertisement - register to remove this

MET balhoofd :)

ik zal even wat info posten

Ik doel op volgend onderdeel ( foto van EP )

00025MEF33401000_hi.jpg


Ik heb dus dit onderdeel gekocht om ze op mijn booster spirit van 2004 te plaatsen (nieuw model), wel tweedehands niet nieuw dus 100% zeker was ik niet of ze ging passen..

Je ziet goed dat deze van smal naar ietsje breeder gaat , wat de voorvork van de spirit NIET heeft , raar zal wel van het oude model zijn dan zeker deze vork. Dus bijgevolg past ze niet.
Zou ik het stuk ? of koop ik gewoon :

http://www.easyparts.nl/showarticle...-s11152-d99318/11055/Under_Bracket_Comp..html

hier wordt beweerd dat ze wel op een booster van 2004 past ..
Anyway ik moet dus gewoon nitro wielen passend krijgen op een booster van jaar 2004 , ondertussen een ombouwkit gekocht voor lc blok ook ..

iemand advies?

dank u
 
of om het even anders te formuleren :

als ik een nitro voorvork wil steken, van welk BJ moet die zijn om op een BW van 2004 te passen ?

:*
 
Moet je eens nameten dan, dr zit wel een verschil in het oude en nieuwe type voorvork van Aerox.
Het oude type (tot 2002) heeft 270mm diameter van de balhoofdstang, daar waar het nieuwe type 300mm diameter heeft.
 
Moet je eens nameten dan, dr zit wel een verschil in het oude en nieuwe type voorvork van Aerox.
Het oude type (tot 2002) heeft 270mm diameter van de balhoofdstang, daar waar het nieuwe type 300mm diameter heeft.

Klopt inderdaad, was ik al lang uit. Heb ze laten bijdraaien. De vork was scheef man :rolleyes: echt wat een scheef geval was dat maar ze is wel weer gerecht en bijgedraait en het past deze keer wel.

oude model aerox
of andere busjes op je velg steken en adapter op je remklauw
heb je meer info over die lc kit?

Jazeker is verkrijgbaar op scooter-freaks.nl, een verti-hori ombouwkit heet dat van kiesler ( €65 ) dacht ik


foto van de vork :
 

Attachments

  • foto.JPG
    foto.JPG
    117.3 KB · Views: 7
  • 564887_4062344559409_579554485_n.jpg
    564887_4062344559409_579554485_n.jpg
    70.2 KB · Views: 7
Back
Top