bws spirit wil nie starten

Status
Not open for further replies.
Waarschijnlijk kick je niet hard genoeg met starten.

het klinkt misschien lomp maar ik gebruikte altijd een hamer om de eerste slag heel sterk te maken( alleen de eerste keren nadat blok open was geweest), zo een hamer moet je hebben:
60970.jpg

oke i neem aan da da een grapje is?:') want als ge zo eens mislaat ist fataal zeker vor men chrome carter blek :')
 
Dit doe ik ook altijd, werkt perfect!!
zal ik eens doen maar ik ga em toch moeten binnen steken want ik heb uit fustatie vandaag een inbus bout ofgebroken om men blok samen te houden..en heb niet bepaalt he materiaal dat te repareren toch allemaal heel erg bedankt!! :D
 
oke i neem aan da da een grapje is?:') want als ge zo eens mislaat ist fataal zeker vor men chrome carter blek :')

nee, eerste slag moet altijd goed zijn anders heb je misschien niet genoeg compressie!
is toch niets voor niets een scooterforum dit!!
 
Weet je zeker dat er geen aardappel in je uitlaat zit waardoor die blokkeerd? dat kan ook wel die terug slag betekenen.
Indien ja en je krijgt hem er niet meer uit, gewoon wat gaten in je demper boren. Geeft wel wat meer geluid. Maar dan kun je je uitlaat wel blijven gebruiken.

Like the old days
 
Je moet even t volgende doen. Haal je luchfilter eraf, en spuit je carb vol met remmenreiniger, en houd er daarna een vlammetje bij, zo reinig je de boel van binnen.

Dit doe ik ook altijd, werkt perfect!!

zal ik eens doen maar ik ga em toch moeten binnen steken want ik heb uit fustatie vandaag een inbus bout ofgebroken om men blok samen te houden..en heb niet bepaalt he materiaal dat te repareren toch allemaal heel erg bedankt!! :D

GVD! :D!
 
Denk zelf dat je cilinder te klein is voor je zuiger. Dus het beste was je kan doen is even je cilinder opschuren met grof schuurpapier korrel 40 :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top