bws spirit wil nie starten

Status
Not open for further replies.

hinkam

Well-Known Member
ik heb een bws spirit 50cc ik heb net een nieuwe krukas gestoken van top racing en ik heb alles zowat weer gemonteerd zoals het moet denk ik toch alle dichtingen alles draait soeppel rond ik heb onsteking mijn nafte komt in de celinder dus de carbu werkt ik heb alles zowat al geprobeert ik d8 dat ik mijn piston omgekeerd gestoken heb want moeten de kant met de gaten naar de stuur toegericht staan of naar se achterlicht da weetek nie zeker maar dan noch heb ik het al omgedraait en tlukt nognie... ontsteking dichtingen normale doorstroming alles werkt... wel dak vint dat er een beetje te harde compresie slag is maja a.u.b help :)
 
Advertisement - register to remove this

volgens mij heb jij je carb verkeerd om gemonteerd.

En die harde terugslag komt van je cilinder kop die ook verkeerd om gemonteerd is.
Heb ik ook eens gehad dus ik spreek uit ervaring.
 
Je moet even t volgende doen. Haal je luchfilter eraf, en spuit je carb vol met remmenreiniger, en houd er daarna een vlammetje bij, zo reinig je de boel van binnen.
 
wel volle gas zodat je gasklep openstaat.
Kan ook zijn dat je je gasnaald wat moet bij veilen, misschien is hij te dik voor de combo krukas + cilinder
 
Waarschijnlijk kick je niet hard genoeg met starten.

het klinkt misschien lomp maar ik gebruikte altijd een hamer om de eerste slag heel sterk te maken( alleen de eerste keren nadat blok open was geweest), zo een hamer moet je hebben:
60970.jpg
 
Mannen met ervaring hier!

ik wou dat ik vroeger zo goed en snel geholpen werd met mijn scooter probleempjes :(
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top