This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

BWS project mina horizontaal

Je krukasje is iig goed
En ziet er verder goed uit, geef alleen je inlaat iets meer aandacht

Niet meer zo aan je neus zitten hé
 
Dat inlaatje is idd niet echt helemaal zoals het hoort te zijn, misschien dat je voortaan iets minder moet weghalen voordat er teveel weg is..

Voor de rest ben ik niet zo fan van die bws dingen, maar t ziet er wel grappig uit



Greetz
 
nee klopt maar als jullie goed hadden gelezen had ik gezegd dat ik alles iets groter moest maken ivm het wigje omdat ik die af had gefreesd dus het spruitstuk en membraam zijn de gaten iets groter maarja ik ziet het wel op de bank als het negatief is want ik gaat toch testen met 2 soorten inlaten

greetz
 
daarom kan je het nog wel netjes doen...

die uitspraak tot je me op de baan tegenkomt:? waar slaat dat nou weer op? als jou inlaat setje er gewoon niet netjes uitziet mag dat toch gezegt worden. ik zou eerst maar eens zorgen dat je setje symetrisch is en netjes rond/ovaal.
 
ziet er netjes uit, vooral dat spuitwerk. Ben je een carrosier ofzo?
Heb hier ook ervaring met afplakken en spuiten met spuitbussen, maar zo mooi als jij krijg ik het niet.

Grtz
 
ziet er netjes uit, vooral dat spuitwerk. Ben je een carrosier ofzo?
Heb hier ook ervaring met afplakken en spuiten met spuitbussen, maar zo mooi als jij krijg ik het niet.

Grtz

dan heb je ze nog niet van dicht bij gezien

nee ben gewoon onderhoudsmonteur

het spuiten heb ik gweoon met mototip gedaan en daarna 4 lagen blanke lak

het aftapen deed ik voor het eerst maar tis goed gelukt...

aleen sommige stukjes/hobbeltjes is het verf iets gaan zakken waar de rand van de tape zat dus

en ff over me inlaat(A) tis was wel hobbelig maar tis nu verholpen
 
clean ! Hoop hem wel eens in het echt te bewonderen . Je gaat heel erg appart te werk moet ik zeggen. EN ook wel redelijk uniek ( de paint , de verlaste c21 etc )

Doe zo verder !

Greetz FeleMele :7