wel ja daar let ik ook erg op --> kapotte, of dolgedraaide bouten. of zeker als ze verschillend zijn. Ook let ik ook erg op of de scooter niet bestaat uit een hoop onderdelen. om een voorbeeld te geven:
* hij rijd echt niet dichtgeknepen (goed optrekken, net alsof prop en zo eruit is. maar loopt maar 45-50
* kappen zien er als nieuw uit, km stand van 4500
* volgens papieren brom van '98
zoiets heb ik dus al tegengekomen =p maar daar let ik nu erg op.
zelf vind ik het ook wel belangrijk dat die goed start in het begin dat bespaart toch al heel wat werk.
ik zou zoiezo:
* van onder tot boven ontdoen van alle smeer en vet (ik haat vuil =o)
* vario en koppeling nakijken en snaartje mss vervangen indien nodig (vario veranderd ik zoiezo naar multivar.
* uitlaatje nakijken (niet lek oid, of doorgerrot)
* carb laten weken in benzine, een nachtje
* nakijken op valse lucht
* stationair regelen
* luchtschroef op 1.5 slag draaien, indien nodig dan sproeier aanpassen (heb dit al tegnkomen =p luchtschroef op 3 slage)
in het kort dat dus en nog veel meer =p