Buxy kabelboom

Jaagewoonik

New Member
Hallo mensen

Ik ben nu 3 jaar in bezit van mijn prachtige peugeot buxy 50 T 95'. Daarbij heb ik in de laaste 3 jaar uiteraard 4 andere buxy's weten te bemachtigen. Alle origineel stalen tank

Ik heb al een hoop versleutelt en het is tot vandaag de dag nog steeds mijn droom scooter.

Maar.. de bekende kabelboom.. ik heb al een hoop gezocht en ingelezen maar ik kom er niet verder mee.. alle 5 mijn kindjes zijn al volledig aangepakt op de kabelboom na.. de 1ste had een nog werkende maar begint steeds meer aan te tonen dat het einde verhaal word...

Als iemand mij kan helpen, of toevallig nog een origineel bestand heeft hoor ik dat heel heel graag.

Greetz de 21jarige buxy geek
 
Advertisement - register to remove this

En gelukt?
Jazeker, ik ben nu bezig alles om te bouwen naar watergekoeld, ik heb het persoonlijk nog niet eerder zien langskomen dus het leek me uiteraard gaaf.. start is er al maar een hoop aanpassingen zijn wel voorhanden, kappen uitlijnen en uitsnijden etc. Leuke klus des al niettemin. Ik voeg ook een video van mijn mooie dame toe, mochten er mensen zijn die het willen volgen..
Post automatically merged:

Jazeker, ik ben nu bezig alles om te bouwen naar watergekoeld, ik heb het persoonlijk nog niet eerder zien langskomen dus het leek me uiteraard gaaf.. start is er al maar een hoop aanpassingen zijn wel voorhanden, kappen uitlijnen en uitsnijden etc. Leuke klus des al niettemin. Ik voeg ook een video van mijn mooie dame toe, mochten er mensen zijn die het willen volgen..
Video mocht helaas niet, mocht je foto's of filmpjes willen zien vraag me gerust om mijn contact gegevens, en nogmaals heel heel heel erg bedankt met de screen van de kabelboom
Post automatically merged:

Jazeker, ik ben nu bezig alles om te bouwen naar watergekoeld, ik heb het persoonlijk nog niet eerder zien langskomen dus het leek me uiteraard gaaf.. start is er al maar een hoop aanpassingen zijn wel voorhanden, kappen uitlijnen en uitsnijden etc. Leuke klus des al niettemin. Ik voeg ook een video van mijn mooie dame toe, mochten er mensen zijn die het willen volgen..
Post automatically merged:


Video mocht helaas niet, mocht je foto's of filmpjes willen zien vraag me gerust om mijn contact gegevens, en nogmaals heel heel heel erg bedankt met de screen van de kabelboom
 

Attachments

  • Snapchat-1016194681.jpg
    Snapchat-1016194681.jpg
    139.4 KB · Views: 2
Back
Top