Busjes voorvelg/voorvork Aerox

Status
Not open for further replies.

ErikN

Well-Known Member
Weet iemand de volgende maten voor me?


P1010096ft.jpg



Zijn dus die busjes die je erin moet doen als je je km teller ding eruit haal.(met busjes center je je velg en schijf dus)

Dus hoeveel mm:

= De km teller kant: ?
= De remschijf kant: ?

bedankt :*
 
Advertisement - register to remove this

Njah is al opgelost :p

Alleen volgende probleem is er alweer bij :X me remklauw blijf gewoon wat ik ook doe tegen me remschijf aan kloten....zou dat kunnen komen omdat remmen nog niet op druk staan, en de remblokken daardoor steeds tegen de remschijf aan komen? (klauw zit gewoon in het midden van remschijf)
 
Njah is al opgelost :p

Alleen volgende probleem is er alweer bij :X me remklauw blijf gewoon wat ik ook doe tegen me remschijf aan kloten....zou dat kunnen komen omdat remmen nog niet op druk staan, en de remblokken daardoor steeds tegen de remschijf aan komen? (klauw zit gewoon in het midden van remschijf)

dat zou inderdaad kunnen, maar toch zou ik nog maar eens nakijken dan of de remblokken er goed inzitten en of het wel de goede zijn. miss schijf krom?
 
dat zou inderdaad kunnen, maar toch zou ik nog maar eens nakijken dan of de remblokken er goed inzitten en of het wel de goede zijn. miss schijf krom?

Schijf lijk me nogal sterk als die krom is (is nieuw) maar goed zou kunnen, meet hem wel even straks :)

Remblokken zitten er goed in.

Ze lopen overgings niet de gehele tijd aan, net als ik bv. lichtjes stuur dan raken ze ze even (rem niet af) en dan is het weer voorbij....

Zal wel goed zijn :+
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top