burn outs op het binnenhof....

T

tIM

Guest
Ik had ff naar scootin' gemaild met het id om te gaan demonsteren, dit kreeg ik terug:

He Tim,

Ja, die Haagse doos is weer lekker bezig, he? Jouw idee om te demonstreren is zo gek nog niet. Wanneer zou je dat willen doen? Mail effe terug want dan kunnen we datum in Scootin' zetten wanneer jullie daar heen gaan. Wie weet komen er dan veel meer mensen. Wij komen in ieder geval ook...

Kimmo de Reuver
Scootin'-magazine
 
Advertisement - register to remove this

Ja ach, hoe help je de politie? Als we daar met zon plusminus 250 man staan, dan denkt de politie ook: mooi kunnen we daar effe flappen tappen, niet errug slim dus, maarjah ik ga denk ik wel mee... Is trowuens wel ver weg, kan het niet hier in Ede?

SvR
 
ik offer me wel op
smile.gif
 
Hohoho

Jullie vergeten vanalles, staken doe je niet zomaar dat doe je als je het ergens mee oneens bent, en als je de regering uit kan lullen.

-je moet dus iets hebben waar wij voor zijn, een voorstel dus. En onthoud daarbij dat 70cc niet meer onder de categorie brofiets valt hier in nederland. Wat we kunnen vragen is om het beleid net zo te voeren als in bijvoorbeeld italie. OF laat de regering kijken in Frankrijk, daar mag je je scooter zoveel opvoeren als je wilt. Als we daar nou is de dode cijfers van jongeren met een scooter van krijgen, en dat vergelijken met Nederland?
-De regering is zo slim als de brandweer, die gasten lul je niet zomaar uit, je moet aan ALLES denken, overla een antwoord voor hebben, dit gaat ff duren.
-Leuk id-tje: Laat dat teringwijf Netelenkut zelf met 30 in amsterdam een uur rond rijden, en dna nog met een stel andere kutministers, is kijken hoe lang het duurt voordat ze dood zijn!

That will be all...

SvR
 
Ik weet niet hoe Freezerator, Razkin en Ruud er over denken, maar ik zou samen met hun wel zo'n staking willen organiseren...

En je hoeft niet perse een alternatief te hebben voor die regeling, gewoon goede argumenten worden ook vast wel op prijs gesteld;
-Een scooter zou dan wel 90 kúnnen rijden, maar dat wil niet gelijk zeggen dat dat dan ook gelijk overal gedaan wordt. Dus de boete moet niet zijn gebaseerd op de snelheid die de scooter kán rijden, maar op de snelheid die gemeten is toen de bestuurder van de scooter gezien is door de politie (met infra-rood-meter dus)
-Als je 25 rijdt op een weg waar dus geen fietspad is, is dat nog véél gevaarlijker als dat je met 70 met het verkeer meerijdt. Automobilisten raken geïrriteerd als je niet doorrijdt, waardoor aggressiviteit opgewekt wordt (=ongelukken).
 
als de administrators nou dan ff hun plannetjes naar de scootin mailen.... komt er een uitgebreid verslag in de scootin en zo bereik je meeer mensen zodat er meeeeeeeer komuh.......is dat kut blad toch ergens goed voor..
 
Tja, ik kweet niet.

Het is opzich een goed idee om te gaan protesteren, maar dan moeten we wel alles goed regelen, en niet gewoon ff binnen een paar dagen daar willen staan, zeg maar 2 maanden ofzo. Ook is het belangrijk dat we een goed betoog moeten kunnen houden waarom wij dan wel demonstreren, we kunnen niet zomaar aanzetten met "We willen harder".

Zelf ben ik een beetje voorzichtig, want ik denk dat je een demostratie moet aankondigen?? en dat de poltitie wel dan even een volmacht van de rechter weet los te peuteren dat ze een rollenbank controle mogen houden en elke scooter mogen aanhouden en vasthouden tot de meeting is geweest, daarna zal er misschien een een APV komen (algemene poltitie verordening, die heb je ook bij TT- assen, dat je uitlaat bv meteen in beslag wordt genomen) en dan zoiets tegen scooters, dus teveel lawaai uitlaat kwijt
frown.gif


Ik denk dat er dan eerst moet worden gekeken wat er moet worden geregeld, en hoe men het wil aanpakken, ik geloof ook dat het binnenhof alleen fietspad is, dus dan krijgen we daar al een boete voor.

Maar als iemand nog ideeen heeft dan ben ik opzich wel geinterresseerd, en ik zal binnekort wel even kijken of binnehof normaal bereikbaar is en hoe dat zit met demonstraties.

En als verzamelpunt gewoon het malieveld, dat is goed te bereiken, en dan kunnen we vandaar uit naar het binnenhof rijden.

Ik hoor het wel.

Groeten Bas

(btw) eierenen enzo meenemen is geen goed.

[This message has been edited by Freezerator (edited 12 September 2000).]
 
Back
Top