Buddyseat Dekjes

Jelle

Well-Known Member
Kben opzoek naar een Buddyseat dekje voor mn NRG eXtreme, Blauw met wit oid. (of een andere cewle)
weet iemand waar je die dingen kunt kopen? hier in de buurt (sneek en omstreken) heeft geen enkele dealer ze.....

Advertisement - register to remove this

zal ff struine....
thx

[edit]
Nou ik heb gekeken, wat een nuttige tips zeg...... (had dat topic al gelezen). wat heb ik nou aan een buddyseatdekje voor een Bw's als ik er 1 voor een NRG wil :?
en die www.tijgerleathers.nl had ik ook al bekeken en nix dan erotische kleding en motorpakken.....
Bagster verkoopt ook niet buddyseatdekjes, maar kweet dat ze er wel zijn want heb er wel een paar x 1tje gezien.

Bij www.j-p-s.nl hebben ze alleen een Carbon dekje voor 29,95 maar ik betwijfel of dat wel een goeie is en of die gozer mijn mail wel goed begrepen heeft.....
[/edit]

Last edited:
Enrico: voor offtopic stuur je elkaar maar een Private Mssg

En er is hier een zaakje in leiden die zadeldekjes maakt.

Kost wel aardig wat $$

jps heeft ook andere kleuren dan carbon hoor, ikw as toevallig laatst bij jps en die gozer met wie ik was wou een geel zadeldekkie, en daar kunnen ze ook aan komen, ook aan 2 kleuren, maar dan wordt ie wel wat duurder natuurlijk

laturs Raymon

Het liefst heb ik een Wit/blauw zadeldekje, Past mooi bij de verdere ombouw van mijn NRG waar ik nu mee bezig ben. Maak er een SuzGP500 Kenny Roberts replica van. Al het groene witspuiten, stickers laten maken en special paint (handig, zo'n zwager die kan airbrushen :P )
etc etc etc..... Misschien laat ik mijn velgen ook aanpassen bij Dejager scooters.... (m.a.w. 6spaaks velgen ipv 3 spaaks ervan laten maken) maar daar ben ik dus nog mee bezig....

Daarna wordt ie verder motorisch verbouwd. (denk aan DR Is-tuned oid, Yasuni R, 19mm DO, Evo 2g koppeling)
Maar omdat het errug veel $$ kost... duurt dat nogwel ff....

Btw Bagster's site heb ik gekeken, en die leveren alleen maar voor Ouwe NRG's met een Typhoon zadel... niet voor de nieuwe.

Originally posted by Raymon_K
jps heeft ook andere kleuren dan carbon hoor, ikw as toevallig laatst bij jps en die gozer met wie ik was wou een geel zadeldekkie, en daar kunnen ze ook aan komen, ook aan 2 kleuren, maar dan wordt ie wel wat duurder natuurlijk

laturs Raymon

Heb gemaild, ze hadden alleen carbon zei ie. nouja mail toch nog weleens.

o das wel gek, want ze zeiden het toch echt, maar ze zeiden eerst ook alleen carbon, maar later zeiden ze toch vanne we kunnen het wel bestellen, en ook in 2 kleuren, waarschijnlijk moeilijk te bestellen ofzo, ik weet t niet.

latur Raymon

Als alles goed gaat.... issie in de herfstvakantie klaar....
Vooral het spuiten (airbrush) en het bestickeren laat nogal even op zich w88.......

UiterAersch heeft Het Scooter Forum de Primeur, de Eerste foto's op Internet zullen hier gepost worden.... ;) :P

Originally posted by Raymon_K
o das wel gek, want ze zeiden het toch echt, maar ze zeiden eerst ook alleen carbon, maar later zeiden ze toch vanne we kunnen het wel bestellen, en ook in 2 kleuren, waarschijnlijk moeilijk te bestellen ofzo, ik weet t niet.

latur Raymon

[happy modus]
misschien hebben ze ook wel blauw/wit!!
[/happy modus]

Back